Steven Spielberg: "A voce di a verità sò intesu"

Per u scaricamentu di u "Dossier Secretu", u famusu direttore principia in modu imprevisu è rapidamente. A storia di u scantu editore Catherine Graham hà apprezzatu Steven Spielberg chì ellu, postpondu tutte l'affare è l'altri prughjetti, hà subitu subitu à travaglià.

L'astri eranu cuparti

A film conta a lotta di a Washington Post chì publica Catherine Graham è u so editore Ben Bradley, risicendu a carriera, a libertà è a pusizione per a pubblicazione di materiali classificate nantu à a Guerra di Vietnam. I roles principali in a film sò realizati da u Meryl Streep u Tom Hanks, chì anu premiatu l'Oscar, chì anu riveduti ancu u so prugrammu di travagliu per participà à u prugettu.

Eccu cumu u cumandante cumendiu u travagliu nantu à a film:

"Ùn si ponu truvà i meglius atturi per questi roli. Sapemu chì posponà i mio affari, micca solu per chì sò i mo amici, ma ancu per u cuncepimentu di un bon prughjettu, definitenzia si pruvate sta foto real. In particulare chì Tom hà cunnisciutu pidaticamenti di Ben Bradley, chì hè mortu in 2014 ".

Un scrittore bellu hè a basa di tuttu.

Spielberg hè cunnisciutu per i so interessi versàlii, in a vita è in u cinema. Farà di ogni direttore talentu pò scumpressà a fantasia è dramma pulìtica seriu.

Eccu cumu chì Spielberg si parlava di u so proghjettu:

"Ùn puderaghju mai esse risponde qual'e sò veramente. A mo famìta, u mo auduttore pò dì à quessa, ognidunu hà u so propiu opinione è l'opinione. Tuttu u guvernu di u situu specificu. Ùn aghju micca creatu nant'à u passu è in u prucessu di filmi ùn dumandate micca l'attori per inventà qualcosa. Avete bisognu di cuscenza di cumu prutezzione prò di stu o quellu istante. Ci hè una storia reale, forte, e radichi affidabbli. Sti razzii è hè un script bona. Ci hè film nantu à e cose è l'azzioni serii, induve hè impurtante cumprenderà l'essenza è a prufundità di ciò chì succede. Ma sò parechje genres. Eccu, per esempiu, questu annu hè un altru u mo filmu - "U primu attore à preparalli", quì u visor pò esse rinfreschi cumplittamenti.

A storia di una grande donna

L'avvenimenti in questa nantu à a film fecianu in l'USA in l'anni 1970. Pudete Spielberg di 30 anni di sapiri chì ellu avaristi un cinquinu di una filma per a pulitica è una lotta perchè à a verità?

U direttore admira u caratteru principale:

"In quelli anni, ùn eru micca interessatu in a pulitica. L'scandalu Watergate, ricurdatu solu per chì hà purtatu à a dimissioni di Nixon. Sò immersa in u travagliu. Allora aghju occupatu à a televisione, a mo carriera era guadagnava impulse, ci sò parechje prughjetti. Era una persona di filmu, è era assurutu in u mondu televisivu. I diurni è i ghjurnali fugliale. Aghju avutu a creatività. Da u mo travagliu, ùn era distractatu solu da a tristezza chì i mio amici di l'università murenu in Vietnam. È quandu aghju cullu in manu di u scrittore di u "Secret Dossier", ùn pudia micca missu. Questa hè a storia di una grande donna è ùn pudia aiutà à dicenu sta verità. U so meritu hè maiò nò solu in a promulgazione di sti documenti secretu, era Catherine Graham chì era a prima chì hà datu a libertà di stampa, è facia più forte. Dopu sfidau u sistemu cumplessu è brutali, è sapendu infurmazioni chì anu avutu, avà firmatu è ùn era micca temutu. Se ùn hà micca fattu u sta passu decisivu, hè improbabile chì in u futuru qualchissia riesce per parlà di Watergate è publiche tali documenti "

Parrania cù u passatu

U direttore ritenciu chì vede in a situazione pulitica attuale un ritmu simili, i risichi di quali si ritornu in u tempu:

"In vista di l'avvene di u ghjornu chì succèanu in u mondu, aghju u sensu ch'e aghju intu à u passatu. Involuntariamente, cumparanu cumuni, Nixon è l'altri presidenti, chì ùn mancanu micca a virità. Ma sta film ùn aghju micca sparatu da u puntu di vista di u partitu, ma da u patriotticu. Avemu a pruteggiri i nostri diritti, guarantiti da a Custituzione. Avemu vistu questi giurnalista comu veru heroi, crede in libertà di parlà, è pensu chì a film hè un antidotu à e novità falata. Credu chì u cinema pò influene a situazione è cambia per u megliu. U "Dossier Secret" hè unu di sti film. Vuliu scopre a verità è dà a ghjente l'oppurtunità di capisce ciò chì veramente hà successu.
Leghje ancu

U principiu di cambiamentu

Steven Spielberg hè sicuru chì, prima o dopu, e voce di e persone chì apparendu a verità sò deve esse è saranu intesu. È u tema di l'assetà per u dirittu ùn hè statu esvèvule:

"Scandali in Hollywood hà diventatu un avvinte in a lotta per a verità di e donne chjappu in una situazione terribili. Ma, sfurtunatamenti, questu hè micca solu in Hollywood. A donna di tutta u mondu permette discussione di l'intimità è a viulenza sessuale. Ci sò cuntentu chì, in fine, anu avutu una oppurtunita. Dopu tuttu, questu hè un problema persistente. Questu hè in fabbrichi, impresi agriculi, grandi corporations, scuole è in sportu. Spergu chì u mondu sanu vi vede è capisce ciò chì hè veru. Hè u tempu di pensà à u cumportamentu di tutti. Hè u tempu per una rivoluzione chì guverta a l'adopzione di un còdice eticu, a sensibilizazione di l'impurtanza di tematichi d'ugualità di genere. In u futuru, 2017 sarà un simbulu di u principiu di u cambiamentu, quandu a persone fermani à esse in silenziu è e so vuci sò intesu ".