U vulcano di Erta Ale


Erta Ale (Ertale) hè unu di i vulcani più remoti in a regione Afar di l'Etiòpia è parte di a faglia di l'Africa orientali. Hè un grande scudo vulgare cù un cratera tipica cratera cù i critichi.

Descrizzione


Erta Ale (Ertale) hè unu di i vulcani più remoti in a regione Afar di l'Etiòpia è parte di a faglia di l'Africa orientali. Hè un grande scudo vulgare cù un cratera tipica cratera cù i critichi.

Descrizzione

Scuddusini sò volcani, da quale a lava basaltica cuntene assai volte. Hè carattarizati da pendenti sbagliati, in a cima hè un cràcculu, chì s'assumiglia una voce. Questu hè u vulcano di Erta Ale in Etiopia .

U nomu "Erta Ale" hè traduciutu cum'è "fume mountain". Stu locu hè cunzidiratu unu di i più secchi è cali nantu à a terra.

Laghi Laghi di Erta Ale

A cima di a caldera hè unica per i laghi di lava durabile chì sò in u cràcculu di u vulcanu Erta Ale. Unu di ellu sparisci periurnà. Studi di a temperatura di a superficia di u lavu indicanu chì u flussu di lava hè circa 510-580 kg / s. Lava fresca fluvia nantu à i piani di u vulcano indicanu chì i laghi annantu periode, è questu hè assai periculoso per i turisti.

Per esse di un làvicu lava, a so superficia è a magma inferior di a magma deve furmate un unicu sistema di cunvaccenza, altri a furia riva è solidificà. In tuttu u mondu sanu sò 5 vulcani chjamati cù laghi lava, è chì u vulcano di l'Erta Ale hà 2 d'elli, stu locu hè cunsideratu bè unicu unicu.

L'eruzzioni di Erta Al

Sottu à a Terra chì circundava u vulcano, ci hè un grande fondu di magma attuali. Above, u lavu si fugliale è si svolve cun una crosta chì perpendiamente in a lavra è forma fontane chì alcanza à parechji metri d'altitudine.

U vulcano Erta Ale hà sviluppatu assai volte: in 1873, 1903, 1940, 1960, 1967, 2005 è 2007. Duranti l'penurtima eruzione, assai animali anu uccisu fù uccisu, è in u 2007, quandu evacuata, duie persone anu spartutu è presuntamente hè mortu.

Turismu per Erta Ale

Ancu i cundimi aspri, u periculu di eruzzioni è u caldu estremu, u vulcano di Erta Ale hà fattu pocu novu un destinazione turistica populari. Finu à u 2002, ùn puderebbenu esse vistutu da un helicopter. Avà hè stata permessa di acchjarà u cràttu stessu, per annunzià e carmi nantu à u vulcano per osservà stu fenominu à a notte. Hè assuntu chì i turisti sò guidati da u sensu cumunu.

In u 2012 avianu un incidentu displevoli. Un gruppu di turisti anu emboscatu di militanti à u cimiteru di u cràter di Erta Ale. Cinqui turisti europei sò stati ammazzati è quattru abbitanti anu abducted. Da tandu, tutti i gruppi turisti anu accumpagnatu da guardi guardianu armati.

Cumu ghjunghje?

U stabilimentu più cercanu à u vulcano hè a cità di Makele. L'operatore turistici locali offerenu vaghjime di 3-5 ghjorni à u vulcanu nantu à i jeeps d'allugni-rughjuli è u trasferimentu di 8 ghjorni cun una cammara caravana. Ci si deve esse cunsideratu chì l'area hè abitata da l'micca cusì amica à i turisti Afar tribù.