Casa di Mandela


U museu Nazionale di Nelson Mandela, chjamatu simpricimenti a casa Mandela, hè in Ordantu uccidintali, vicinu à Johannesburgu . Per a pupulazione negra lucale, stu edificu hè u stessu simbulu com'è u museu di l'apartheid o u museu d' Hector Peterson . L'unica diferenza hè chì i musei sò stati construitu in sicurazione di l'architetti di l'architetti, è a casa di Mandela era prisenza da parechje persone. In questu, un puliticu è un liggeru per i diritti di i Premi Nobel è Nobel pardonnati à u 1962.

Native land di N. Mandela

Hè trinta anni di prissioni ùn anu micca u so cunnessione cù questu locu. Invece ancu chì u guvernu di l'Africa di u Sudafrica offra Mandela un domu più cchiu confettu è più sicura, dopu l'uccisione in u 1990, torna in a zona di Soweto, nantu à a strada Vilakazi 8115.

In u 1997, u puliticu passau a so casa à a Fundazioni di Soweto Heritage. Finu a ora, hà mantendu una atmosfera autentica. U bastimentu hè stata trasfirmata à a ghjuridizione di l'Unescu in u 1999. In 2007, era chjusu à i turisti per e maiò riparazioni.

Casa-museu

In u 2009, i turistere fù salutati da una casa d'aghjurnà. In più di i quartieri viventi, ci era un centru d'u visitore è un petit museu chì dicenu à a vita di u politicu è a so lotta per l'ugualità trà i bianchi è i bianchi.

Questu articulu hè interessante per i turisti, ùn solu perchè l'ambienti uriginale hè cumpritatu in u salottu, ma dinò perché chì i so muri anu sempre tracce di balavvi, è in a facciata "credenze" da i buttigli incendariali sò particularment left. L'apicultori di a casa-museu Mandela ùn hè nottable. Hè un ladu simplice è un altru persunale di forma rectangulari.

Nò parte pocu à a casa Mandela hà vintu un premiu Nobel - Desmond Tutu.