Kilwa Kisiwani


No wonder the continent African is called the cradle of mankind, contiene many secrets and still secrets unknown. È, per voi, pocu chì sapemu chì ci sò città antichi antichi, per esempiu, cum'è Kilva-Kisivani.

Qualessu tipu di cità?

In a traduzzione, Kilwa Kisivani significa Grande Kilwa, una cità medievale pocu cunnisciuta in u mondu fundatu per un persicu persanti è custruitu in u distante passatu in l'isula di Kilwa in Tanzania . Territoriamenti stu locu hè in l'area di Lindy. Per più di 35 anni, da 1981, i ruins di a cità sò cunsiderati siti di u Patrimoniu Worldu di a UNESCO.

Da a cità sò oghji visibili solu e restani è parechji richiervati beni, ma quandu era unu di i più shopping centri di a costa est di u cuntinente.

A voir à Kilwa Kisivani?

In a cità-isula di Kilva-Kisivani i ghjorni sò dispunibili in bonu statu u monuments di l'antichità:

In questa ora, parechji anni di scavi archeologi cuntinuanu nantu à l'isula, durante ellu si trovani numerosi oggetti di a vita di u ghjornu, ghjucheria è bighineri conservati, per quals vitture ancu in l'Asia.

Cume si procede à Kilwa Kisivani?

Quandu praticamenti l'isula tutela hè tutela di l'UNESCO, a Nazioni Unita è u guvernu di a Repubblica Unita di Tanzania, pudete truvà quì nantu à una scursioni solu da l'affari ufficiale di l'associazione di viaghjatori di i cumuni più vicini: Dar es Salaam o l' isula di Zanzibar . L'infurmazioni nantu à e guida ponu esse acquistatu in u Patronu di Turismu di l'OR de Tanzania.