Excursioni in Tanzania

Viaghjà in Tanzania , scuprerete tanti objeti interessanti è unicu, cumprese riservi naturali, parchi e embiu, muntagni, laghetti pittoresca è isuli.

L'Excursioni in Tanzania sò assai diverse. Ci hè una traversione turistiche turistiche di città o isuli (per esempiu, una scursioni per l'isuli di Zanzibar è Pemba ), è viaghjà ind'è petite villaggi, pescaghji è piantagioni. I più viti esotesi sò l'helicopteru, pallonu, pesca di u mari, safari blue, diving.

Excursii più frequenti

  1. Visita di a cità di Dar es Salaam . Questa scursioni hè creatu da una meza di ghjornu. Duranti stu tempu, i turistici vanu a Cattidrali di San Joseph, tempii Hindu, i ghjali botanici è u Museu Nazionale . Un locu spéciale in questa scursioni hè a visita à Indian Street, induve truvà i megliu ristoranti in l'Africa orientale è assai magasin è putenzi cummirciali. Inoltre, duranti a viaghja, ci sarà una urdinaria di amparà cumu l'artisti lucali facenu sculture di canogna è di soapstone, è di caskete è ornamenti. I turisti anu isciutu i sicreti di a pittura nantu à batik, pignulaghju è scricchi.
  2. Visita turistica di Bagamoyo . Questu viaghju permette di vedà a fortezza di Bagamoyo, visita a ruines de Caole è a catedrale medievale. A cità hè situata 70 km di Dar es Salaam, in u delta di u fiumu Ruva (Ruvu). Una volta à u Medievu, Bagamoyo era u più grande portu cummerciale, ora hè una tranquilla è bella marina di pesca.
  3. Vuleta da l'elicotteru nantu à u cràtore di Ngorongoro . Una scursioni di quattro dopu aperta a bellezza di Ngorongoro. Ci hè 2 piste in a riserva, una situata in u sudeste, vicinu à Serena è Cratera Logde, l'altre vicinu à u Serengeti Park vicinu à a Lodge Ndutu. Durante a scursioni vi vede u cràcculu, chì hè quasi 2,5 milioni d'anni. Issa Ngorongoro hè un locu unicu, ancu chjamatu "Paradisu Eden". U cràtter formava u so habitat per l'animali.
  4. Safari in un globu aereo in u Parque Serengeti . Unu di l'excursioni più seduzente è entretenda. U titre vende da l'alloghju Sereonera allughjassi è dura 4.5 ore. À a fine di u volu un certificatu di rigalu memorabbli hè publicatu. U costu di sta scursione in Tanzania hè di circa 450 $.
  5. Camina à u cima di Kilimanjaro . A tour prumette parechji ghjorni, secondu u livellu di preparazione è a strada d'ascensione scelta. Kilimanjaro in u Swahili significa "montagna brillanti". Questu hè u puntu più altu di l'Africa (l'altu più altu di Kibo hè di 5895 metri) è l'unica neve nantu à u cuntinente. U Parcu Naziunale di Kilimanjaro hè unu di i siti di conservazione da a UNESCO. Eccu vede l'elefanti, l'antilope, i primati, una varietà di vegetazione, da eteri densi à i picos turchi è di neve. I prezzi di scalpinete à u cima di Kilimanjaro depenunu di a strada elettu è cundizioni di accadimentu è cumincianu da $ 1,500.
  6. Visita u paesi Masai . Questa viaghju vi permettenu di scopra à l'ambienti di a vita di u ghjornu di i pirsuni indigini di Tanzania. I rapprisentanu di a tribù Masai anu priservatu à questu ghjornu è revere i so tradizioni è a cultura, senza ricunniscenza di i modi muderni di u monculu civilizatu. In u viaghju, i turistici sò tradiziunale abbitanti tradiziunali di i residenti lucali chì sò i pastori-nomadi, darà l'uppurtunità di sparà di cipudioni è, possibbilmente, uttenite da rigalu da u patrone. U costu di issu viaghju hè di circa $ 30, questu hè unu di i excursioni più ardu in Tanzania.

Excursioni à l'isuli

Trà l'urighjani à l'isuli di Tanzania, avemu sulitatu l' archipelago di Zanzibar è visitate i so siti interessanti, è ancu l' isula di Mafia .

Zanzibar

L'Excursioni à Zanzibar sò assai diversi. In più di a ricerca di ghjucazione è di scuba , pudete visità:

Mafia Island

L'isula di Mafia, custituita da parechje isuli petite, attrae turistere cù boni fugliosi, roche in bocca bianchi inturniatu da palmi coconut, baobabs, mango è papaia, in più di quelli di i megliu hotel in Tanzania . A Mafia si trova 150 km au sud de Zanzibar . A cità principale in l'isula hè Kilindoni. Chloe Bay, situatu vicinu à Kilindoni, hè parti di u Parcu Marinu, chì pruteghje i coralli di u corale.

Per u turista nantu à una nota

  1. Per u scubibu, u megliu tempu hè di nuvembre à marzu, è per a pesca - da settembre à aprili.
  2. Quandu sceglie un scursioni, spiccifiche chì guidanu aduceru. I prezzi di scaccheri in Tanzania hanu una guida di lingua russa lucali serà più bassu.
  3. Quandu si viaghja in parchi e riserve naziunali, sempre stallate l'acqua bottighjina, l'alimentariu è a robba calzone, cum'è assai sò stallati nantu à a muntagna, nantu à a cima di a tampiratura ùn hè micca altissima.