Shopping in Maroccu

Maroccu hè un paese africanu cù un savore nazionale speciale. Eccu, exotichi africani attaccati cun l'intreduzzione urientale. Stu cocktail rattling hè delicatu sentitu durante a shopping, chì, da a cumerciu ordinariu, diventene un viaghju affaibbili. Shopping in Maroccu - hè un mercatu storicu, cummercializazione emissariu, ciaperu i parcorsi artiggiani tradiziunali. Dopu à andà per andà cumu per cumprà è cumu per pagà per elli menu di u prezzu dichjaratu? Quì sta sesta.

Piazze per shopping

Vulete sienti u gustu maroccu tutale? Allora andate in u mercatu! Ci sò parechje chjari picculi curti è ci hè una pussibilità di negociazione. I Mercatini in Maroccu vi darà i pruduttori tradiziunali:

Caminate per u mercatu, visitate a "medina" - i buttoni induve l'artisanati creanu e so travagliu cù a to pelle davanti à l'ochji. Mercati di Maroccu si distingueru da e pricure diverse. L'abbitanti lucali si prefettenu u bazar di Rabat, ma i prezzi in u mercatu di Agadir sò assai altìssimi. In Fez si andonu da e cose in coati, è in Essaouira vendi l'accessori è i ricordi fatti di lignu. Innota chì e butteghi in Maroccu si specializanu in una certa categuria di merchenzie (ropa, ricordi, gioielli).

Sè vo vulete fà cumerci di grande scala, è megliu per fà cumprà in Casablanca à u Mallu Maroccu. Hè u centru cummirciali più grande in Africa è u quintu mall major in u mondu. Eccu li famigghi brandi famigliali, chì ùn avete mai truvà nantu à u mercatu tradiziunale in Africa. Dopu a shopping, puderete andà à un cafe o ristorante, chì ghjè in u mall.