Etiòpia - resorts

Etiòpia hè un paese cun un potencial turisticu illimitatu. Una storia profonda, rich culture è grandi natura - tuttu hè in questu u Paese africanu orientale. Di sicuru, a cità turistica principali in Etiòpia hè a so capitale, chì hà tutte ciò chì hè necessariu per un sughjornu di qualità. U restu di e turisimu pò esse divisu in meridionale è in tramuntana. Ogni regione ricecu i so vantaghji.

Etiòpia hè un paese cun un potencial turisticu illimitatu. Una storia profonda, rich culture è grandi natura - tuttu hè in questu u Paese africanu orientale. Di sicuru, a cità turistica principali in Etiòpia hè a so capitale, chì hà tutte ciò chì hè necessariu per un sughjornu di qualità. U restu di e turisimu pò esse divisu in meridionale è in tramuntana. Ogni regione ricecu i so vantaghji.

Addis Abeba - a "capitale di l'Africa"

U centru di u turismu in Etiòpia hè a cità di Addis Abeba . U fiumu situatu in u cori di u paese. Quì ci sò tutti e cundizioni per u turismu ecologicu: a muntagna, l'aria neve è a natura ricca.

Inoltre, Addis Ababa hà riunitu in u so territoriu a miraculi più interessanti, cumpresa:

In quantu u costu di ricerca, pudete sicurezza dichjarà chì i turisti ponu vede quì cun "purse". In Addis Abeba, ci sò cinque stelle, è ancu altri hostelsi di prezzu, è cusì sò i restaurants.

Resorts in u sud d'Etiopia

A parti miridiunali di u paese hè cuparta di e muntagne, i foglie è i laghi. Questa parte di u paese hè perfetta per ecotourismu, camminatore è rafting. Ma a natura ricca ùn hè micca a sola virtù di e cità. Assicurativu ogni unu di elle hà a so vista: a maiurita sò edifizii antichi chì anu statu priservatu in cundizione eccellenti. Allora, e centri di a Sardegna:

  1. Arba-Myncz. A cità più famosa in u sudu di Etiòpia. U so nome traduce cum'è "Forty Springs". Sottu à l'Arba-Mynch i manca di molti chjassi di suttastanti. U situ turisticu hè principalmente cunnisciutu da a so natura: rivi , laghi è un magnificu parcu naziunale. I turisti anu interessatu à visità u famosu Mercatu Arba-Myncz, chì attrae rapprisentanti di e diverse tribù di tutte a regione cù i so bè.
  2. Jinka. U vantageur principale di sta stazzione hè a presenza di laghi di a catina Etiopia. Hè abitata da i fiammingi, i coccodile è i migratori. In questu spaziu hè u Paese Naziunale Omo, traversu quale u fiume di u listessu nome . I fancianti di rafting è safari van da Jink.

Resorts in u nord di Etiopia

A parti nordica di l'Etiupia presumiglia u più grande lago in u paese ( Tana ), assai laghi è a presenza di e muntagne. Hè nutata è un richu patrimoniu storicu, perchè era da quì chì a storia di u paese hà iniziatu. Stations privati ​​à u nordu di l'Etiupia sò:

  1. Aximu . U restu à questu locu hè più ricumpusatu nantu à l'excursioni, cum'è a cità hè chjucata di antichi sights. In Aksum ci sò parechje musei, monasteri, temples , palazzi , a tumba di u Re Bazin è u bagnu di a Regina di Saba. In a cità, sò parechji hotel è ristorante di livelli differenti, cusì rìveremu quì hè adattatu à tutti.
  2. Gonder . Hè una citta antica, vicinu à u Lago Tana. U forte forte Fasil-Gebbie pruverà una parte culturale di u restu: ancu un ghjornu ùn hè micca bè di inspeccionà da a cumpletta. Se turisterne vulete dilurà e so vacanze cù l'intrattenimentu, puderanu andà à u lavu, induve sò assai attraversu è l'oppurtunità di camminare.
  3. Bahr Dar . Questu hè un locu tranquillu è tranquillu cù prezzi razzevuli per alloghju è di comiti. L'Excursioni à u Lago Tana, à i cascate di Tis-Ysat è à i parchi naziunali di l'Etiopia sò mandati da Bahr Dar. In a cità stessu hè dinò qualcosa di vede: monasteri è tombi di u seculu XVII.
  4. Lalibela . A cità hè in a muntagna. Dopu à u dicèsimu seculu è per trè seculi, Lalibela era a capitale di l'Etiupia. Oghje hè chjamatu u 8e miraculu di u mondu. I vitturiti sò attraversu 12 e chiese, sculpitu in e rocci in i seculi XI-XIII. A maiò parte di i tempii sò in forza. Lalibela hè u locu principalu per celebrà a Natale Ortodoxa, per quandu ogni annu u 7 di ghjennaghju a cità hè chinu di decenni di migliori di turisti da tutti i paesi.