Musei Naziunali di Kenya

Musei Naziunali di Kenya sò stituzzioni stati di u paese, fundata in u 2006 nantu à a basa di u museu Naziunali principali in Nairobi . Cù a so creazione, i musei sò stati chjamati accuncià, priservatu, fà rializazione, per esse exhibitu u patrimoniu naturali è culturale storicu è cuntenente di u paese. Ci hè più di 20 musei in u cumplessu, di i quali u più famusi sò u Museo Nazionale in Nairobi , u Museo Karen Blixen , u Museo Lamu , l'Oloredgeseli, u Musume Meru, u Khairax Hill è à l'altri. Sottu cuntrollu di i Musei Naziunale di Kenya, ci sò ancu parechji posti è monumenti storichi, dui stituti sò operati. In questu articulu avemu dettu qualcosa di i più impurtanti è più visitati.

I musei principali di u paese

Museo Nazionale in Nairobi

L'inaugurazione ufficiale di u museu hà realizatu in settembre 1930. Hè stata chjamata in onore di u guvernatore di u Kenya Robert Korendon. Dopu chì l'indipendenza era cilibrada in Kenya in u 1963, l'attrazioni divinni cunnisciuta cum'è u Museo Naziunali di Kenya.

U museu hè dedicatu à i valori storici è culturali da u paese. Questi turisti ponu vede una di e cullizzioni sclusività di flora è fauna in u territoriu di l'Africa orientali. In u pianu di u bastimentu per i visitori, exhibimenti di l'arti cuntempuraneu di u Kenia sò urganizati reguli.

Karen Blixen Museum

L'edifiziu, chì oghje un museu, hè stata custruita da un architettu svedesu in u 1912 in u situ di una splutazioni vicinu à Nairobi. Dopu chì u pruprietariu, Karen Blixen, dopu a morte di u so maritu, vindia a prupietà è partissi da l'Africa, a casa hè stata sustituita da parechji prupietari. In ogni modu, dopu a liberazione di a film "Da l'Africa" ​​nantu à a larga screen, l'intaressu in u patrimoniu di Blixen hà criscenu, è l'autorità Kenya cumprà a casa, dopu avè urganizatu un museu in questu. Dapoi 1986, e porte di u museu sò aperti per i visitori.

Eccu l'articuli interiore originali. Trà parechji spettaculi interessanti hè una libreria custruita per a biblioteca di Dennis Hutton, l'amante di Karen. A maiò parte di l'expositi dedicati à a film "Da l'Africa" ​​sò ancu in u museu.

U Museu Lamu

A lista di Musei Naziunali di Kenya include u museu Lamu, chì hè stata aperta in u 1984 in a cità di u listu stessu. A custruzione di Fort Lamu, chì nowu oghje u museu, hà iniziatu in u 1813, è si cumpiì solu dopu à 8 anni.

Finu à u 1984, u forte era utilizatu da l'autorità per guardà i prigiuneri, dopu a prissioni fù trasferitu à i Musei Naziunali di u Kenia. In u pianetru di u museu Lamu sò parechje exhibi di trè temi differenti: terra, mare è acqua dolce. A maiò parte di l'exposition riflessa a cultura materiana di i pòpuli di a costa di Kenya. In u sicondu uceanu pudete visità u restaurant, u laboratoriu è i travaglii, ci sò ancu uffizii amministrativi.

Kisumu Museum

Frà i Musei Naziunale cuntenenuali, u museu Kisumu ferma per a so inusualità. U museu hè stata fundata in a cità di Kisumu , hè stata chjana in u 1975, è in April 1980, a so porte era aperta à u publicu generale.

Tra l'articuli di u museu sò l'articuli chì riflettanu i valori materii è a cultura di l'abitanti di u Rift Valley Occidentale. Esistulamenti di a fauna lucali di a regione sò presentati. D'interessu particulari à i turisti hè u palazzu di vita ricustruiutu di i pòpuli di Luo.

U Museu di Hill Hirax

Trà i Musei Naziunale più visitati in Kenya, u Museo Hayrax Hill hè selezionatu, cum'è quantità di visitanti righjunghji à deci mila annu. Hyrax Hill hà ricivutu u statu di u statu di munumentu è da u 1965 hè stata ospitu di turisti.

In origine, u bastimentu hè stata utilizata com'è un edificu di appartamentu, ma dopu a morte di u patrone fu usatu com'è museu. A casa custituita da trè camere, in u quale diverse esibiti sò situati. In a sala cintrali hè u mapu di scavi è artifacti archeologichi, l'altri dui sò valutate gràfica è storica. A ricerca presentata annantu à 400 ogetti è l'oggettu di l'arti: sculture di lignu, strumenti musicali, prudutti di caccia, elementi di l'articulu di bachi, metalli, bambù è assai più.