Nairobi - attravers

Nairobi hè a capitale di Kenya , situata quasi à l'equatori, solu 130 km sottu. A maiò parte di i turisti chì anu decisu di visità u paese vinu quì per questa cità, vola in avione è atteru in l' ariaportu chjamatu Jomo Kenyata , u primu presidente Kenya. Certu, ogni turisticu interessa in ciò chì pudete vede in Nairobi. Parlamemu din in più dettu in u nostru articulu.

Stile architettonica

Ci hè parechje immubiliare interessante in a cità. Hè vale a vedere a Torre di Reloj , situatu in u core di Nairobi, l'Archivi Naziunale, u mausoleo di Jomo Kenyata, u primu prisidenti di u paese, u Parlamentu Kenya , chì attrae à turisti ùn solu cù l'architettura, ma ancu cù a vegetazione africana.

A cità hà ancu parechje temples interessanti: a Chiesa Ortodoxa di San Marco, tempii Hindu chì si trovani in u quartu Indianu, u tempiu Sikh, moschee. Unu di i più belli hè a mezquita Jami , o a mezquita di vennari, custruitu in u 1906 in u stilu di l'era Mughal. A catedrale di a Sagrada Famiglia in Nairobi hè u principalu tempiu catòlicu di u paese; hè quellu chì serve di u dipartimentu di l'Arcivescamu. A catedrale hè a sola piccula basilica in Kenya . Ancu avete vede è u tempiu Anglicanu - Cattedrale di Santu, custruitu in u stile gòticu.

Assicuratevi di visità Bomas-of-Kenya , una cità turistica vicinu à Nairobi, induve una esprissioni di l'arti è l'articuli di i persone chì abbitanu Quênia hè sempre operante, è i gruppi di musica è dance componenu da u tempu. E, sicuru, unu ùn pò micca ottenevule una impressione sħiħa di l'abitanti di a capitale è l'so alive senza visitare u Mercatu Village - un grande comore di shopping è di shopping, induve sò ancu un mercatu di l'alimentarii è e boutiques cù a ropa di marca è designer, induve pudete fà una varietà di cumerci, visitate una massa un spaziu è un spiagge o simplicmente un passe cù piacè.

Musei

  1. U Museo Ferroviario di Nairobi hè assai populari cun turisti è residenti lucali. Hè apertu à u 1971. A basa di l'exposition hè una cullezzione di Fred Jordan, u primu curatoru di u museu. Quì pudete vedà i vechji locomotivi, caravanu, bicicletta di ferroviari motorizzati, diversi equipi ferroviarii. Unipochi di l'exhibiti di u museu sò sempre nantu à andà!
  2. U Museo Naziunali di Kenya hè un museu dedicatu à a storia è a cultura di u paese. Funcione da u 1930, ma vinni uriginale chjamatu u Museo Cordon. U so nomu attuale hè statu trova solu dopu chì Quenia accupa l'indipendenza. U museu face una ricchizza antropologia rich.
  3. Un altru museu famusu - u museu Karen Blixen - ùn si trova micca in a cità stessu, ma 12 km da ella. Un scrittore danese cunnisciutu in una casa in u quale u museu di u so nomu hè questu situatu, tra 1917 è 1931.

Per sapienti di l'arte, serà interessante per visità a Cumpagnia di Shifteye, chì ricevi exhibimenti di ritratti è dipinti da i pittori contemporani, a Galería Nairobi, chì accoddi una varietà di exhibimenti d'arte è una retazioni permanente di patrimoniu africanu recopilata da u tardu Vicepresidenti di u Kenia, Joseph Murumby, Banana Hill Art Gallery, pittura è sculture d'artisti oghjinchi from Kenya è altri paesi di l'Africa orientale, GoDown Art Center, chì hè un versàbilu centru di l'arte cuntenutu.

Parchi

Nairobi hè riccu in attarzati naturali: sò parechji parchi è riserve in a cità è l'alive, chì a so cumpagnia hè di priservà a natura unica di Kenya. Diremente à a riva di a cità hè u Parque Nacional Nairobi . Fu fundata in u 1946 è coppula una zona di 117 metri quadri. km. Hè a so casa un gran numaru di spezie d'animali è circa 400 spezia d'aus. In u parcu ci hè un orfanaggiu per i paisani perchiti chì anu sacrificatu è rinoceros.

In u territoriu di a cità sò i jardini di Uhuru - un parcu di cultura è recredu, u principale locu di restu per l'abitanti di a capitaline Kenya. Ci hè assai vegetazione, è ci hè ancu un lavu induve puderà natà. Hè dignificatu da visita sò Nairobi Arboretum è Giovanni Gardens.

U famusu Centro di Giraffa si trova in a periferia di Nairobi, Karen. I Giraffes Rothschild sò incredibule da quì, è sò liberati in natura.