Bokor National Park


Un marcatu interessante è interessante di Cambogia diventò u Parcu Naziunale Bokor (Phnom Bokor). Questu hè un locu incridibile, in quale l'intrequistia impurtante di a jungla è l'impurtanza storica impurtanti. Parechji scientists è botanici vènenu à stu park per studià a flora è a fauna.

Parco Bokor in Cambogia hè un locu misticu interessanti: prima chì era una cità chjesa, da a quali ora sò parechje edifici. I locali di Cambogia seranu sappiutu di cose assai contatti misteri è leggimi chì sò assuciati à u parcu.

U Parcu Naziunale Bokor hè diventatu u locu più bellu in l'Asia sudorientale è u sud di Cambogia. Hè inclusu a lista di guiddi obligatorii impurtanti à tuttu u paese, ancu dui altri parchi naziunali - Kirir è Viracha . U park hè situatu nantu à i Monti Elephant (1000 metri sopra u nivellu di u mari) è occupanu più di 1400 metri quadri. A muntagna più altu in u parcu hè Kamtyay (1076 m), hè divinutu a secunna più altu muntosa in Cambogia.

Da a storia

In u 1917, i Francesi vinìanu per un area notable. U clima chjude era insoportable per i europei, cusì cume cabriani caldi accuminciaru a prisenza in l'area di u parcu, è dopu un paesu tutale. Re Sisowat Minnow, apprezzendu u bellu paisaghju di u paisaghju, hà urdinatu di custruisce in a jungla, più spessu, a residenza sana, chì fù alcuna alcuna u Palazzu Nazar.

Duranti u periodu di guerri, u territoriu di u parcu servia cum'è a basa militare secreta di u paese. A quantità di u terrenu hè stata minatu. In u mumentu di u periodu di guerri, i terribbili battini spargenti eranu cummattuti in u parcu, cusì tutti i casi eranu casi distrutti. Oghje chì certi esposti di u parcu sò inaccessibili per visitatori, cum'è assai maniche di guerra ùn sò micca stati trovi. Hè pruvata da splusioni per u muvimentu di animali. In u 2001, un esercitu di mine à antisimitariu hà distruttu una parte significativa di a banda di elefanti, diventendu da a ruta turistiche attraversu u parcu hè assai periculosu.

Excursione in u parcu

In u Parcu Naziunale di Bokor truvate una sutt'accante interessante è interessante. Perchè u paisaghju di u parcu era quasi intesa, l'amministrazione, pruvatu di priservà l'apparizione originale di u territoriu, punisci multi è infundite danni in i pianti. U primu cosa chì si mette in i vostri ochji à l'intrata hè una stonda canapa sopra. Hè assicurabilmente sicura è più "civili" chì tutti l'altri. Si mantenebbenu cammendu nantu à sta strada, pudete acquistà cù tutti l'edifizzioni è i posti interessanti di u parcu, ma micca vicinu.

U trasportu più chjucu per l'excursione hè una moto, perchè in caru ùn puderete mancu appuntinaru nantu à e strade travagliu tropicale. U primu bastimentu chì vi ncontru nantu à a strada hè u vecchiu casinò Bokora. Ùn puderebbe tenirie paura di visità tutti i posti è i sotondi, perchè i muri à questu ghjornu stanu fermu forte. Se vulete risate à u tettu di u casino, pudete divertevi una bella vista di u Golfu di Tailanda.

Dopu passà u casinu, stumble nantu à Bokor Hill Station - l'attrazioni principali di u park. Eccu una cità abbandunata, più preziosa chì fù partiu d'andà dopu à a guerra. In u periodu di prutiggiatu, u postu era un spaziu di cunfirmazione, perchè pudete vede parechji edifici di hotel, church, mail, etc. Molti turisti anu teme di stu locu, perchè ci sò parechji centesimi mistichi di relazioni cù i fantasmi di i soldati morti in a cità. A stu mumentu, u guvernu di Cambogia volete restaurà u cità turisticu è fècenu un centru turisticu di l'statu.

Andemu in più, scalendu i piani di a muntagna. Ùn sò micca cool, perchè in a cima ùn saria micca difficiule. Se si movi pianu pianu, cù quaghji chjucchi, pudete acquistà cun l'abbitanti "abbitanti": monos, pappagalli, etc. Attentu à quella meziornu, perchè prima di 10:00, ani animali predatorji (orsi, leoni, jaguarini) anu circà una preda. In generale, pudete leghje infurmazioni nantu à e direzzione chì sò emissione à l'entrée à u parcu. Da queste si puderete scopre induve i pitone si ncontranu è induve sò i nidi di l'abitanti diverse.

Quasi a cima di a muntagna, à una altitudine di 700 metri, hè u famusu Palazzu Norse - u postu più misticu di Bokor Park. Intra, pudete vedere i longu corridori, camere è càmera di u Re Sisovath Minnow. Durante a guerra di Khmer Rouge, parechji manifestazioni si sò accaduti quì, i decretori mortificati fù divinamente publicati, a infurmazione suda di u statu era mantinutu. À u mumentu, da u palazzu parevanu solidi mura, nantu à quale pudete vedere un pocu mosaicu è frescoes.

Cusì, dopu avè passatu u Palazzu Naziu in u Parcu Naziunale di Bokor, si ncontra cù l'attrazioni più piacevuli è piacevule di u parcu - a cascata di Poplavl. A bella cascata di dui stizza impressi cù a so pienezza. Pudete cumprà in a so piscina o ponenu direttamente sottu à l'acqua di cascata. U nivellu supraniore di a cascata hè di 14 m d'altura è 18 di latte.

In u territoriu di u parcu pò truvà u bonu templeu buddianu di u Wat Sampo My Roy. Hè situatu nantu à a cima di a montagna di Kamtyay - u puntu più altu di u parcu. Hè offre una vista maravigliosa di a jungla, a costa è l'isuli.

Cumu aghjunghje à Bokor Park in Cambogia?

Ùn serà micca difficiule di voi per arrivare à Bokor Park. Hè situatu quì 41 km da a cità di Kampot, 132 km di Sihanoukville è 190 km da Phnom Penh, per quessa i principali busi turistici partendu di sti città. U viaghju da Phnom Penh à u parcu adopi de circa trè ore, perchè l'ottima scelta hè di viaghjà di Kampot in u primu autobus di prima. In settlements, u trasportu di scursa dura cada 4 ore, u prezzu minimu di u bigliettu hè di 10 dollari. Ci sò buses à stazioni spiciale, chì sò chjamati - Park Bokor.