Parvovirus enteritis in cani - quantu prutegge una mascota da una malatia morte?

I malati virali sò particularmente difficult for animals. A parvovirus enteritis in i cani sò una di elli. Ùn hè transmititu à l'omu, ma per questu tipu animali hè un periculu mortale. A grande impurtanza per a ricuperazione di u cane hè ghjucatu da u diagnosticiu puntuale cù l'appuntamentu di un trattamentu adattatu.

L'agenti causativu di parvovirus enteritis in cani

Qualchese malatie infizzièvule hà un fattore provocativu - un agentu chì entra in u sangue è fate queste o altre sintomi. Hè chjamatu parvovirus canino : hè un virus basatu di DNA chì hà assai similitudu cù panleukopenia felina è enterite virali di viscosa. L'agenti causativu di a malatia hà e so propri caratteristiche chì l'distingenu da virus similari:

  1. Hè resistente à influenzi esterni. Parvovirus enteritis in cani ùn teme micca di e altitudini temperaturi è di l'ambienti alkalini.
  2. In a forma di furmagliu, si mantene l'attività durata à 50 anni, è in i cundizioni standard - finu à 6 mesi.
  3. Hè supranviate alcunu difettuti in u corpu. L'agentu causativu si trova in u sangue, excrementi, urina, mucus nasali è vòmmule.
  4. U tempu di incubazioni di l'enteritis parfovirus in i ghjandi dipende nantu à a marca d'età accittava da l'individuu: se un adulte vole 3-10 ghjorni, u cucciu sviluppeghja in 2-3 ghjorni.
  5. Per a prima volta, a malatia hè stata annunziata annantu - in u 1976. In u XX sèculu, i nomi di mortalità da supirava tutte i limiti imaginate: u 90% di i morti di i morti hà mortu.

Parvovirus enteritis in cani - sintomi è trattamentu

Sittite sta malattia da similare aiutà e caratteristiche caratteristiche di u so corsu. L'insidia di una malatìa di i ghjacassi cum'è enterivare parvovirus hè una gran varietà di sintomi chì pò esse inculate per altri e dolce, e pratiche menu periculosu. In questu casu, solu un veterinaru sperforatu hà da pudè identifiu u missu u preziosa tempu, perchè u virus si sviluppa rapidamente è cumu penetrà in i tissuti di u corpu di u cane, i chancei di ricuperazione sò ridduciuti.

Parvovirus enteritis in cani - signa

Un ghjacaru hè infatu cù enteritis da l'altru - ùn hè micca altru scopu per u sviluppu di a malatia. A infizzioni si faci cù cuntattu cù i farines, uulogine, saliva o àutri segregazioni di l'individu infettatu. I sintomi di a malatia di i cani, chjamati parvovirus enteritis, sò dinò:

Diagnosi di parvovirus enteritis in cani

U diagnosi primaria pò esse fatta in casa. Immediatamenti dopu l'apparizione di sluggishness di l'animali, u pruprietariu hà dettinu di mette a temperatura. A malatia di i cani, cum'è enterività parvovirus, hè accumpagnata da un aumentu di a temperatura di u corpu à 39 ° C. Dopu à a misurazioni, u pruprietariu devenu esportamentu a petre à u duttore. In u cursu di u diagnosticu in cundizioni clinichi, hè truvatu:

  1. Tendenza di l'abdomen cù palpation. U cane ùn hè inadequatu è aggressivu quandu l'abdomen hè pruvatu.
  2. Violazione di u core. A deshidratazione è a mancanza di l'ossigenu in enterivi parvovirali in i cani causanu inflammazioni aguda di u musculu di u cori.
  3. Securezza di a lingua. U mucosa di a bocca, e chjucche, u nasu è l'occhi soffrenu da a mancanza d'umidità è di microcracks di a pelle.

Parvovirus enteritis in cani - trattamentu

L'animali hà bisognu di furnisce a pace è l'isolamentu di i cani sani. Mantene u ghjacaru in una stanza calurosa cale senza mudelli è cambiamenti siveru in a temperatura di l'aire. Hè per un tempu privatu di caminari, per impedisce a trasmissioni di a malatia. Doppu avendu escludennu lu periculu di traslassi u virus à altri animali, u schema di trattamentu di a parvovirus enteritis in cani sò aplicati:

Prevention of parvovirus enteritis in cani

L'unicu modu chì i veterinari ùn ponu micca a prevenzione infine hè da una vaccinazione . U pruprietariu di u cane ùn deve sapè ciò chì hè u prucessu di a vaccinazione:

  1. Hè ricurdata per i cuccioli chì sò 2-3 mesi. À questa età u cucciu aghjusteghja l'immunità, passava cù u lettu di mamma.
  2. Per 2 settimani prima di visita di mèdicu, hè cunsigliatu di realizà l'dehylmintization.
  3. A vacuna contra parvovirus enteritis in cani ghjova bisognu à u regnu di quarantena dopu l'amministrazione. Per 2-3 simane, una mascà ùn deve esse innegliu, alimentatu cù nutizie di novu o in bagnu.
  4. Una altra vacuna (per esempiu, da u distemperu o rabia ) pò esse postu più nanzu di 21 ghjorni da l'injezione.