Furniture facades from wood solid

I mudelli moderni di mobili di staghjoni sò stile forte è affidante. L'arburu sottuponghje trattamentu attuali è hè abbastanza à l'umidità, i fluttuazioni di temperatura è altri fattori maiuri.

Facciate di cucina da una bacia

A facciata di a cucina da u dispusitivu tenete un bon marghjinu di salvezza è apie noble. Inoltre, i prudutti ùn anu micca causatu reazzioni allergii in a famiglia, cum'è i polimuli o certi tipi di particle board.

I tippi principalu di facciate per a cucina da lignu solidu:

  1. I facciati di pinu solidu . Stu materiale hè più assequible, ma hè adattatu per tutti i criteri basi chì sò necessariu per u mobili. Inoltre, u pinu produce un aroma assai piacevule, creendu un microclima assai bellu in a casa. In l 'internu, i fachadas di l'altru mobiliatu da u pinu massivu siate assai attrattiva è cù una bona cura serve per un tempu assai longu.
  2. I facciate di rotable sólitu . A durabilità è a forza di quarciu facia in proverbi, è a dumanda hè sempre enormosa. Inoltre, hà un magnificu corpu naturali è un patronu, chì era sempre apprezzatu da l'amatori di l'antica classica. Hè cresce chì questu arburu hè endowed with even propieture curatori, perchè i pruprietarii di e fachadas mobili di u quarzu solidu quasi ùn dispite micca a so compra.
  3. A facciata hè fatta da frusta. Stu arbre hè cunsideratu bellu valuale, durable è in e so qualità hè assuciatu da un rolu. Dunque, ancu à un prezzu assai altu, a cendra hè sempre in esigenza. Un veru pianu di legnu originale ùn hè micca male per fachati è countertops.
  4. Facciata di un array di bidue . Stu tipu di legnu hè più suscettibile à umidità, ma cù un bonu manighjà, a susceptabilité à cundizioni dannigghiassi disminuye. Inoltre, u bedriddu hè maleable in u trasfurmazioni è da ellu pudete fattu belli cosi belli. Utilizendu u metu di incisione è pittura speciale di e facciate da u duminiu, i pruduttori spessu imitanu a struttura di quarciu, carni, o altre spezie più priziosu di legnu. Per quessa, assai prudutti di u bedriddu in l'apparenza ùn sò micca diffirenzii di i prudutti di i prudutti.