Internaziunale di Roma

I Giti di pratica di parechji seculi pratichendu i so diritti è pruvate à creà una urganizazione per prutege l'interessi. Questu hè stata cumpresa in 1919, quandu l'Assemblea Nazionale di Roma di Transilvania vinni cunvucata. Ma questu ùn avete micca risultati tangibule. Duranti a Siconda Guerra Munniali, a Roma anu studiatu prucessu intoleranti di a pratica fascista di discriminazione contru ad elli.

È ùn era micca finu à u 1971 chì u Cungressu Mundiali di Roma hè statu assemblatu in Londra , induve rapprisentanu di 30 paesi cugghiate. L'Unione Internaziunale di Roma hè statu stabilitu in u congruitu, è hè quellu chì hè chjamatu à prutezzione di i diritti è interessi di a Roma in tutti i paesi di u mondu.

Stu cungressu fù fattu u 6-8 apriliu, è sta data hè diventata decisive per a data di u quali u Cumunista Internaziunale di Roma serà stabilitu. D 'avà, hè celebrata annu l'8 di aprile .

In u risultatu di a cullezione di i cunflitti, l'attributi è i simboli più impurtanti cum'è a bandiera è l'innu di a Roma sò stati aduttatu, chì ci dettiru i chjosi per esse considerati una nazione completa, ricunnisciuta, unita è libera.

A bandiera di i Gypsies pare com'è una tela rectangulaire, divisa in a mezzo. U campu superi è blu è simbolizza u celu, u fondu - verde, simbulizeghja a terra. Contra stu fondu, ci hè una imaghjini di una ruota scarletta chì prumove a so modu di vita nòmula.

Tradizzioni di u festa Internaziunali di Roma

In issu ghjornu di primavera, u 8 d'aprile, ogni annu nantu à u mondu, parechji manifestazioni sò realizati, ancu seminari, lectures, cunferenzi ideati per discutiri i prublemi di a Roma per trasmisore à l'omi di u mondu u dirittu di questu populu à rispettu è un trattamentu adattatu.

In più di e penalità ufficiali, ci sò assai mobs flash, accussioni contra xenofobia, festivals, exhibitions of objects d'arte è cusì. U scopu generale di tutti l'avvenimenti hè di atraire l'attenzione pùbbricu à i prublemi di a nazione, à chjamà aiutu à i rapprisentati in svantaghju di a nazione, per aiutà à a sviluppà i valori culturali di u populu.

A festa hè celebrata no solu da rapprisintanti di Roma, ma dinò per attivisti di entità, entità, fundazioni culturali è partiti pulitichi. Tutti i persone indifferenti chì sò pronti per palluzzà per i diritti di i ghjitti, puderanu unisce à l'azzioni. Per tradizione in questu ghjornu hè customu di purtalla una cannila à caghjà a strada.

In più di e festi, tutti i zinzei di u mondu scurdate di stu ghjornu chì e vittimi di u fascismu, i Gypsies, chì mortu in campi di cunfurazioni.

Certi fatti nantu à i zingari

I ginési sò un nome colettivu per 80 gruppi etnique. Dunque, a festa hè internaziunale, cilibrada da rapprisintanti in u mondu. Ci hè 6 vanzari principali di a Roma: 3 orientali è 3 d'uccidentale. Western - hè Roma, Sinti è i zitili iberica. Eastern - Lyuli, casa è Scrap. Inoltre, sò numarosi gruppi di picculi Roma.

A so longu di a so storia, chì principiavanu à u 14 ° seculu, Roma sò perseguite è utilizatu per forza com'è schiachi. Dopu à u nàscita, a Roma ùn avia micca u dirittu à a libertà, l'educazione, anche una scelta indipindente di un cumpagnu di a vita. L'esclavitud assumitò a so sottuposti sanu à u maestru, è in a so assenza - à l'statu, quale l'estate eranu.

Per parechji anni, i tentazioni eranu fatta à assimulà a Roma, abulie l'esame di l'esclavità è a pussibilità di a so esistenza parli nantu à una basa equalizada cù altre nazioni. È, sfurtunatamenti, pocu pò esse fattu per u piacè. È solu à u XXI secondu era pussibule creà per elli una urganizazione per a prutezzione di diritti è libertà.

In questu casu, u patrimoniu culturale di a Roma hè assai riccu - hè legenda cù miti, legends di famiglia, assai canzoni, proverbii. Ogni annu nantu à i festivals mundiale di a cultura Roma sò tenuti, a più ambiziosa chì sò Khamoro, Romani Yag è Amala.