U Dia di Fisherman

Prufessiunale è amatu di parechji, u vacanze di u ghjornu hè u Sancte Spiritus, tradiziunale celebrated on the second Sunday. A data di a celebrazione di u ghjornu di u Pescheri hè statu stabilitu in u 1968 da u Decretu di u Presidiu di l'Forzi Armati di l'URSS.

Storia di i vacanze

L'avventu di u Peschero di Russia, Bielorussia, Ucrania e un certu di altri paesi post-sovieti hè da u grandi sviluppu di a pesca in i tempi di a URSS. Ogni annu, u numaru di i piscadori amichi addiventanu, è l'autorità soviètica activamente trattatu i prublemi di a pirateria è u contrabande di a pesca. Inoltre, ci sò parechji ghjesti naturali in l'URSS, cusì sta pisca ùn pudia sviluppà. In più, in una quantità di regione sovietici, a pesca hè sempri cunsiderata cum'è u settore industriale righjunale, è sta occupazione hè chjamata da u locu. Cù u passatu di u tempu, sta festa, chì uniscenu i coletti di travagliu di u pescudu è i pagliaghji dilettanti, nasciu.

Tradizziuni

U ghjornu di u Peschero, cuncerti è diversi cuncorsi per a pesca, in particulare amateur, sò generalmente tenuti. U ghjuridicu determina u pescatore chì a catene hè u più grande in pesu, in grandezza. Ci hè ancu premiu per u pesciu più chjucu pigghiatu durante u cuncorsu.

U ghjornu chì u celebre u ghjornu di u Pescadoru, micca solu l'omi, ma ancu i zitelli è e donne ponu vistu in corpi d'acqua. È ùn hè micca surprisante, perchè a pesca hè una occupazione chì ùn hè micca limitata à e frontiere sessu, età è sociali. Dopu à u colapse di l'Unione, una varietà di carte tematichi, prudutti di ricordiu accuminzavanu a prisintari quantità.

Questa festa in i cità di a cità hè celebrata not all as much as professional, ma cum'è una vacanze di famiglia. In i chjazzi è i stagni, e festi di massa si ponenu. À notte sò cuntzertusi cuncerti chì induve l'artisti invitati dà u performu vistitu.

U ghjurnale di Fisherman's Day

Dopu u 1985, sicondu una dicisioni presu in u 1984 da u Cumunusi Internaziunali di u Sviluppu è Regulu di Pescheria, realizatu in Roma, u Dia Mundial di Pescador (o World Fisheries Day) hè statu stabilitu.

A pesca di una longa volta hè cunzidiratu l'hobby più populari di l'umanità. Quellu chì passava à visità almenu una volta cù una varchea di pescaghja in l'acqui, hà piace l'alegria di cumunicà cù a natura virgine, una limpeza asombrosa. U ghjornu chì u primu pezu fù arristatu, nimu hà da oblivveru! Dopu tuttu, un populu veramente intristituali pò viaghjanu per ghjorni in i culturi di i canistri, fugliale è umucciu sottu a chjesa prolongata o sia pisca in l'invernu .