Student Day

I studienti sò una casta particulari. I so studianti di parechji paesi fà cose cumprà una lingua cumuni, superannu ogni intrague. I tradizioni di i studienti, duie divertenti è seri, sò assai simili in Mosca, Londra è a Sorbona. Ancu a so celebrazione persunale - Studienti di u studiente internaziunali di u mondu sanu celebranu annantu à a data di settimana - u 17 di nuvembre.

U studenti di u munnu: a storia di u vacanze

Malgradu a dispusizione è ancu vittima di i studienti, questa festa hà una storia tristi. U 28 di uttùviru, 1939, in Checoslovaquia, occupatu da i Nazis, studienti guidati da i prufessori visitati una manifestazione marcendu l'anniversariu di a furmazione di l'statu di Checoslovaquia. I subdivisioni di l'occupazioni scumparuitu brutalmenti a dimustrazione, feritu fatalmente l'alumni Jan Opletal. U funerale di l'attivistista, chì hà fattu u 15 di nuvembre, hè statu trasfurmatu in protesta, chì eranu assistuti da decumenti di milla di persone. A matina di u 17 di nuvembre, a Gestapo pulitanu si circundava i pupulari è arrestaru circa 1300 persone. I detti avianu statu mandati in un campu di cuncintrazioni in Sachsenhausen, è novi studienti foru scorri à e mura di a cathia di Praga in Ruzyne. À u cumandu di Hitler, tutte l'università ceca in a Repubblica Ceca anu chjusu finu à a fine di a guerra. Dui anni dopu, u Cungressu di l'Alumno di u World anu avvirtutu chì u 17 di novu sarà cunsideratu u ghjornu di a solidarità di i studienti. Oghje, i patetichi di a solidarità sò sempre in i documenti ufficiale, è trà e giovani sta vacanze hè simpricimenti chjamatu u Dia di l'Student.

In Bielorussia , u Ucrania è u Russia u 25 di ghjennaghju, i studienti celebranu un altru ghjornu studiante chjamatu Tatyana's Day. A storia di e vacanze accumenza in u 1755, quandu l'Empressia russa appruva l'ordine nantu à a fundazione di a Università di Mosca, chì dopu divintò u centru di u pensamentu sociale è a cultura russa. Ci hè cunoscenza chì questu decretu hè stata appruvata u ghjornu di u martire Tatiana. Tradizionalmente, a festa cuntene di parechji partie: un avvenimentu solenni à l'università è una festa massima in quale participò a capitale entera. In quellu ghjornu, ogni ghjornu, cumpresu i puliticanti, era apprupriatu di i studienti drunk.

Dopu l'annu 2005, u ghjornu di u 25 di jinnaru hè listatu cum'è u "Day of Russian Students". A data di a festa hè simbolica, postu chì cuncurdassi cù l'ultimu ghjornu di a vintesa prima di a scola. Tradizionalmente in questu ghjornu, a sessione di a prima parte di l'annu finisci, dopu a quandu i vacanzi d'invernu accumincianu.

Cumu celebrà u ghjornu di u studiente?

Di solitu, a festa hè divisa in parti: un avvenimentu in l'univirsità, dopu chì l'assicuratezzi di i studienti anu da un cafè, una nightclub o à una dacha. Per ognuna di i "mitite" di a celebrazione anu a so opzioni.

Per a parte ufficiali di l'univirsità sò organizati:

U ghjornu chì u celu di u Studientu hè celebratu, partiti tematichi cù splendenza di i stili KVN è i squadre distretti sò in u club. À e partiti, cum'è una regula, ci sò parechje persone, è l'ambienti hè memorizatu da parechje persone.

Sì i vostri amichi ùn ci hè un studiente, pudete esse sicura di dumandà l'unica pregunta: chì duverebbe dà per u ghjornu di u studiente? Serà appruvatu in ogni presentazione chì, in certi modi, aiutarà à l'apprendimentu. I rigali più populari sò dinò:

Ricurdà chì i studienti ùn sò micca assai fastidiosi in rigali, perchè pudete prisentà tutte ciò chì pò esse utile.