Razza siamese di i misgi

In i tempi antichi, Tailanda si chjamava Siam. Hè per quessa una di e razze più famosa di i misgi, chì uricanu circa sittus anni fa, si chjamava Siamese. In apparizione, sti animali sò assai simili à i catelli di Bengala , chì, probabbilmente, eranu i so antenati. A storia di a razza siamese hè moltu interessante.

Per a prima volta, sò citati in u trattatu anticu "U libru di i poesi nantu à i misgi", scritte in belli poema. Quandu u Regnu Siam dà un paru di animali furry à u Gould britannicu, chì li purtò à l'Inghilterra. A coppula Phoe è Mia eranu i primi felici siamese per vede l'Europa. In u 1884, u cecciu inglese hà purtatu un cat Siamese à Londra, è in u 1902 un ghjocu di fanne di sta razza nascita in Ingliterra.

Siamese cat - description of the breed

Questu animali hè un corpu tubu flexu, una ciuffula, e belli messi d'amanduli, chì anu un caratteristicu culore blu brillanti. I capelli sò curtu, u sottumessu hè mancatu. A cuda hè longa, bella è delicata. I gatti sò nati bianchi, ma dopu qualchì ghjornu partenu à scurazione.

Ci hè questi trè varietà principali di i misgi Siamese: siamese tradiziunale (tailandese), classicu, mudernu. Sò disposti unipochi in u pesu, u physique è a forma di a testa. Ma tutti sò un situ cumuni - l'ochji sapi màgini. Inoltre, ci sò tanti 18 varietà di culore acromelaniticu in i misgi Siamese (u culore principe hè diffirenti da u culore di u fogghiu, u zitellu, i peri è a cuda). Ci hè un animali cù un corpu di l'ivori, neige-blanc, blu, albicocitu, crema è cù un altru sensu interessanti di lana.

Care per i zitelli siamese

Sò rumanzate about, assai di quelli chì sò micca falsi. A maiò parte di sti animali sò cunforme è prestu più prestu à u patrone. Cù ghjiculi è altre animali fannu facilmente amici, ma sempre preferanu esse in cumpagnia cù a so patrona. A furmazione anu succruvatu bè bè è ricurdate di u gruppu. Sò belli smarbelli, ponu esse rimettutu. I figlioli sò trattati bè da i siamese, invece di scratching ou biting, preferanu di fughje è scappamentu di e mani di u zitellu.