I alcumi di i mongrels

Finalmente, l'argumintazzioni riguardu à l'acquistione di u cucciului eranu in u paese di un bumbardamentu curioso in u vostru appartamentu. Questu hè induve a polemica principia annantu à u soprannomu di u novu inquilanu, perchè tutti ci face u nome di u cumpagnu fidu, o cumpagnu di u corpu. Per via, cù animali di pedigree, hè più faciule, spessu si mette in a casa quì cun passaportu infurmazioni è ùn deve micca bisognu di nunda. Sì una razza cù "radici naziunale", pudete truvà a risposta in longu listi di i nomi francesi, inglesi o tedeschi. Ma cumu per chjamà un mongrel, senza ducumenta è pedigree , un cane in chì tanti sangue sò mischiati, chì ancu un cinuerimu adupratu ùn serà micca able di determinà l'urighjini di i so antenati?

I megliu per i cani sò mongrelli

I sperudiati sò sicuru chì l'alcunu incorreu hè capaci di causing trouble per a pet è u so patrone. Se tenete l'oportunità, ma hè megliu osservà i moddi di u cuccioli. In ocasu, pudete avè qualchì funzione distintiva chì pò esse rifughjatu in u nome di u cane. Ùn avemu bisognu à chjamà u mongrel di i sicilioti campagnari sposti com'è Beetle, Pesky, Sharik o Barbos. Sì cresce un cane orguglioso è pruduttivu, nessunu ùn ti permettarè di dà l'alcuni Lord o Baron. U guardianu di guardia di sardine cù un templu splusivi viaghjanu à u nome Vulkan, è un can di scantu è inquieta pò responde à u nome di u Cometa o da Rocket.

I chjami per i cani di mongreli di i picciotti è di e donne puderanu riflesse e vostre preferenze. No wonder many fanatici di football anu cani cù i nomi di Chelsea, Zenit, Terek, Pele. Oghje spessu i watchdogs sò chjamati numeri amenii di Tyson, è i fanali di tennis addicìtinu i so favure shaggy à i nomi di Agassi, Sampras o Martin.

Un cucciolo brunevoli cù l'occhi sullivati ​​si meriteghja un bon nimu. Pruvate di sceglie un sbagliu altru di u to ghjornu, anche u fattu chì ella hè un mongrel. Dopu tuttu, u vostru pudore adagiu hè un esse vivante chì si vende in a vostra casa o un curru per un annu, prutegge a vostra propria è diventendu l'arrivata di i patroni.