Vlassoids in i misgi

Vlasyoidi sò parechji parienti di piru. Puderanu nantu à scàglite di a pelle o sangue cogliu (frescu micca chjucu). Sò distribuiti quasi quasi nantu à queste è ponu infettate da un animali in ogni mumentu di l'annu.

Chì si parlenete di e witches?

L'arcu hè un insettu senza wingless. Hà un corpu tutale circa 2 mm in longu. A testa hà a forma di un quadrazelettu, pianu è ligne più largu chì u corpu di u parasitiu. Un ghjacciu femminili puderà mette à 60 ova in a pelle. Dopu à una ora settimana questi u foglie è i larvaccini nascenu da elli. Larva doppu 20 ghjorni sò state time per sperà trè volte è turnate in insetti. Vlayoids pò appare à u cat in cuntattu cù l'animali infettatu, è i petite gattini pò piglià sta infizzioni da una mamma malatu.

Molte spessu, i so vaghjime nantu à quelli gatti chì ùn sò micca bè cura. Se u ghjattu ùn hè bellu pocu affissatu è cura di i so foglie assai per esse chjapputu, cullendu i so corpu per ella hè faciule.

Vlasyoidi in i misgi: sintomi

U sintimu più impurtante di l'apparizione di sta maladie hè prucessu permanente di a pelle. Per i ghjovani gatti, sta maladugia hè più difficili è u cugliu u più spessu di l'adulti. Quandu un gattu hè spusatu, questu inviertu è sempre contu l'area affettata. Dopu chì l'animali hà raghjunatu u pelle, abrasioni, scratchesi è dermatite puderanu esse dinò in questu situ. In cunsiquenza, pudete esse a calvisione di e zitelli di a pelle, phlegmon, aghjustamentu di l'animali.

Se avvista i sintomi di a presenza di vaghjime, verificate u mantellu di u cat. Quandu un animali hè infettatu cù briunati o pirocchi, sempre prova di truvallu in a lana è constantemente "morsi". Pudete fà rinsignà facilmente incusazioni, se circate cura à a pelle di un gattu.

Ma l'aricu ùn hè micca cusì terribbili cum'è e so cunsulenza di a so prisenza. Quandu un gattu hè spusatu, hè prestu prestu, exhaustu. In questu casu, tutte e malatie chì eranu in l'animali, ma passonu asimptomatically, exacerbate. In i casu più severu, u ghjattu pò esercitu l'anemia. Per via di a renga constante di i spazii influenti di a pelle, pò piglià infezzione o infestazioni variate.

Vlasyedy: trattamentu

U metu più cumuni di cumbattimentu di l'impiccati hè l'usu di l'insecticidi. Pò esse parechje emulsioni, suluzione o dusts, sprays. U trattamentu di prescrive ùn sò solu esse un specialista. Tutti issi drogimi sò assai tossichi è a durazione di l'accionu nantu à a pelle di l'animali chì anu diversu. Sposta da quantu appiccate l'insecticida à a peddi di u ghjattu è quale forme di liberazione Preferite u trattamentu duveranu diverse efficacità.

Drogini chì sò addupirati pè u trattamentu deve esse usatu duie volte. U fattu hè chì i sustanzi chimichi anu un effetti dannuu à l'insetti adulti è larva, ma ùn ponu supremu ove. Hè per quessa hè ricumandatu d'utilizà insetticidi in l'estiu è l'invernu. In veranu, u trattamentu si porta ogni 12 ghjorni, è in l'invernu, hè abbastanza per piglià un spaziu di 18 ghjorni. U trattamentu deve esse realizatu almenu duie volte.

Sò devi esse cunsideratu chì i drogu sò tossichi è affettanu micca solu i parasites, ma ancu l'animali. Se utilizate emulsioni o gels, assicuratevi di mette u cuddaru isabeldinu nantu à u cat. Inutile, l'animali viaghja di i sustanzi chimichi è simpricamente morsi.

Ùn pudere micca fà piglià parechje droghe annantu. Cù l'esposizione simultanea, ponu diventà chimichi forti, chì arruvinà u cat. Ùn vi scurdate di trattà tutte e camere induve ellu hè ghjucatu locu. Per prevenzione, insegene regularmente u mantellu di un cat, ùn lasciate micca in cuntattu cù l'animali insane.