Cumu sculacciò Rosa Barboskina?

Ti piace i cartoni? L'adulti pò esse un pocu stricatu da questa pregunta. Certu, in a zitiddina, tutti i matri è i pare sò piaciuti di vede prototipi di a serie animata "Bonu, aspittà" è "Prostokvashino" in TV. Ma a ghjente generale di i ziteddi hà assai furtunatu - i culori di interessanti è educative chì sò pronti à vede à ogni mumentu di u ghjornu, se i so parenti ùn l'impedinu micca.

Eccu, per esempiu, "Barboskins". I paisani ùn pò micca capì - quale hè cusì cusì interessante di issu cartoon? Ma dopu avete vistu cù i zitelli un paru di episodi, sò stessi à vede a sequelna più prestu. Barboskins sò sìmuli à una famiglia umana cun tutti e avversità è l'alegri, ma micca ordinariu, ma avè parechje zitelli, è questu fa vede ancu più interessante.

Forsi l'heroina più populari di u cartoon hè Rosa Barboskina. Vulissi parirate un ghjovanu fan, perchè ella hè a ragazza più modica è stravaganti in a scola. Questa zitella, cum'è i soi parenti, ùn pensa micca senza l'oreju, cosmichi è fanne.

Pruvemu a ripintizza sta heroina populari di a serie animata, perchè ùn tutti ùn sapanu cumu currettamente Rosa Barboskina, perch'ella si mostra in tutta a so gloria senza un pezzu di carta.

Cumu sculacciò Rosa Barboskina in scala un passu?

  1. Allora, sò solitu bisognu di una scheda di carta, borragiola, un lapis simplice è un buen humor. Prima, elaburava u capu di Rosa. Hè da essa forma ovale; per pudè definisce a situazione di l'ochji è u spout, dividisce a faccia in quattru parti cù e lumi di luz, chì pò esse distituitu senza rùviri. I resultanti dui quatrate supremi sò quasi un è mità più cà i fondu di fondu.
  2. Ogni passu prossimu di a nostra classa maestru hè sottufrisguratu nantu à u rossu per vede ciò chì si deve esse pigliata. In a linea horizontale, disgraziate l'occhi, è nantu à a bocca è u nasu verticali, dopu chì questi posti innevatu inveci. Avete nutatu chì l'occhi di Rosa sò abbastanza grandi, è ogni linea hè bisognu di esse chjapputu.
  3. Avà hè u ghjornu di i nostri capelli bionda. Pulitizza a pezzu a parti suprema di u capu cù una bandiera di gomma è fate chjaru. Ùn vi scurdate di a decorazione - u bisellu nantu à a testa di Rosa.
  4. U benestà l'elementu principale di distinguerà di Roses hè dui culori grandi è magnificu nantu à a testa. Unu hè situatu quelastu più altu chì l'altru - ma questu hè cusì cunceta.
  5. A testa hè casi pronta, ora vene u momentu cruciali - pingemu u torsu. Questu pò esse difficiule, soprattuttu pè u artistu senza novu. Dunque, per questu avemu usatu li lizziari primurosi chì si trovani facilmente rimessu. Sugiattisce u collu è scriva u triangulu in e spalle è a direzzione di e braccia.
  6. Avà, cù i fille sbattuli, lisci, avemu fattu un collu di u collu di collu, hè stata fatta, perchè parechji linee paralelli. Scrivi i manghjusteri è u fondu di u sweater - tuttu ciò chì pudete escee hè superfluvule.
  7. E mani chì sò culligati à u casteddu dumandate l'assistenza è l'accurata, ma in principiu, ùn hè nunda di particulari difficili.
  8. Chì puderia esse più faciule ch'è scorri una faldita. Ella si face a moda di moda, cusì curta è ondulata in riva.
  9. Un pocu più sforzu è u scrittore di Rosa Barboskina serà prestu. Queddi di sculaccià i ghjambii, chì sò siparati da una striscia - a parte di fondu, hè un ghjornu di ghjinochju. I spinetti voluminui nantu à una sola spice sò lingue chì sti fora di elli.
  10. Hè ciò chì avemu. Avà, se vulete, pudete aghjunghje un fondo di culore o qualchi dettu di l'internu. U dissegnu hè megliu fattu cun luminu di feltti o pencils. Se tu avete aduprà chjusi, avete bisognu à esse attentu, dundu ogni culore precu un bonu asciuvate prima di appiecà a prossime.

Avà sapè à scurtrarà gradualmenti Rosa da Barboskin, è pudete avè intrattene à rapresentà altre persone di sta famiglia senza famiglia.