Cumu faci un cignu di una denza?

Normalmente in l \ 'hôtelii in i cammari di i cullezioni nantu à u lettu sò stati aspittati cù quessa scatulati di l'acelli, chì sò un simbolo di fideltà è u fratellu eternu. Cum'è sapete, l'acelli pianu selezziunate i so cumpagni è i so cumpagni, una volta per a vita. Saria bè chì e persone segui u so esempiu.

Puderanu cigni di i towuli da i vostri propri mani ùn hè micca in tuttu difficiule, perchè pudete piace u vostru amatori nantu à ogni festa cumuna cù questa figura tridimensionale in casa. Semu sicuru chì ellu evaluarà a vostra creatività nantu à u meritu.

Cignu di tovaglioli - classe maestrale

In questa simplice descrizzione, avemu da amparà cumu doblegà una tagale in forma di cignu. Per questu ci hè bisognu di una spugna di bagnu (o dui, se hè un paru di cigni). Prima, aghjunghje dui raceri di i lati longu in a foto. Allora truvamu u mità di a righjoni.

Scorrini in u latu di a manu di u nostru pettine, u roller deve esse più di sopra. Per fà simplici per roll, pudete piglià a spugna cù i vostri ditte. À l'altru fiatu, pudemu scambià a toulera in listessa manera. Dui rotuleti sò à scuntrà à u medio.

U giuncì di punta cume, l'aghjunghje - quandu agisce cum'è a capu di un cignu.

Puderete finisce questu quì è fate ellu cù u coddu, ma chì si ciaccate più, avemu bisognu di una altra pratica. Per fà u collu di un cignu magre, fate un tagale di a manu: trasfurmà u longu u longu. Dopu dovutu questa pettina in braccia à u mità è u ghjallu nantu à u torsu di u cignu. U coddu sarà più altu, più fino è più curvo.

U cignu di canne clàssicu, in principiu, hè prestu per questu. Pudete fantasìghjanu attraversu l'occhi o si sparghje e so alpi.

Oltremente, hè pussibule di fabricà un cignu di cignali di e tovaglioli di un altru culore. Ancu in questu casu, u pavone si sarà più veloce.

Per fà u sicondu u stessu cignu, ripeti tutte e passiu supra cù altra tesiglia. Pudemu u sicondu cignu prima di u primu o u partitu - cumu piace. Di solitu sò stati "piccati à u beccu" - ferma assai romantica: anu piace à basgiammi, è trà e so codelli un cori hè furmatu.

Avà chì sapemu cumu dovutu un cignu di una tavola, pudete offerte a vostra servizio, per esempiu, una sposa maritata. Semu sicuru chì avarà a so idea. Inoltre, i canbalbi ponu diventà u vostru rigalu supplementu per a festa di i novu. È se ùn hè micca cusì interessante per esse ghjustu u bagnu, in a forma di cigni dan rigalu sarà prontamente unorganizzatu.