Monumentu Hachiko


Una di e stiori nicest è più famose in Tōkyu appartene à u cane Hatiko, chì a storia ùn hè cunnisciuta micca per u cunsigliu di u mondu di u paese. Foto di un munumentu à u cane Hachiko in Giappone hè moltu spessu vistu nantu à l'imamatori è ricordi di Tokyo, chì hè un testamentu per u grande amori è venerazione di u populu.

A storia di un cane dedicatu

U cane Hachiko fù natu u 10 di nuvèmmiru, 1923, è hè stata cuncessa da esse cundottata da un prufissore in l'Università di Tokyo addisatu Umanu Hidesaburo. Hè l'8ima mascota da u patrone, cusì era chjamatu Hatiko (questa parola hè traduzzione da u japonau cum'è "u vintu"). Tutti i ghjorni u cane anu vistu u so patronu à a cità, à l'estazione di Shibuya, è dopu avè mette in u ritornu in a tarda. A mità di maghju di u 1925 u prufissore hà avutu un attachete coriu, mortu quasi sùbbutu u travagliu. Ma ancu dopu a morte di u patrone, u cane hà cuntinuatu à vene à l'stazione.

Storia di u munumentu

L'estatua di Khatiko da u bronzu hè statu stabilitu u 21 di aprile di u 1934. À a so apertura, era presentu u cane Hatiko. Dopu era 11 anni è 4 mesi. Un annu dopu Khatiko muriu, è in Giappone hè statu dichjaratu un ghjornu di debbuli naziunale. Duranti a Siconda Guerra Munniali, l'estatua era rifiutu per i bisogni di l'armata cumannata, è dopu à a guerra, in l'agostu 1948, u munumentu fù riinstituitu in l'Isula di Shibuya. Avà sustene a mimoria di un cane dedicatu è hè un esempiu d'amore senza autore. Questu hè u locu di accolta più famosu per i ghjovani in a cità.

I restumi di Hatiko sottumessu in u cimiteru di Aoyama, in u distrettu di Tokyo di Minato-ku. L'altra parte hè in forma di un cani incheru in u Museu di a Scienza Naziunale in l'area metropolitana di Ueno . Inoltre, Khatiko si n'insurerà di u locu in u cimiteru virtuale di l'animali in Japan.

Chì ghjè notu nantu à u monicu di Khatiko?

A statua di Hachiko in Shibuya hè longu di diventà un locu di cultu, induve tuttu hè impregnatu cù a memoria di sta longa storia di una devozione immensurable à u cane. A storia cù Hachiko fù publicitatu assai dopu à a publicazione in u 1932 in un ghjurnale di Tokyo per una nota larga nantu à a tragedia è u cumpurtamentu stupidu di u cane. À quellu tempu, molti ghjente hà avà chì cunniscenu micca quelli chì anu in l'estazione di Shibuya in quelli anni. Khatiko addivintò un veru amadoru famusu, è in u futuru - un eroi di parechje adattazione, chì anu ricivutu assai ricunniscenza da u publicu di u mondu.

Cumu ghjunghje?

Truvarete un munumentu à u cane Hachiko in Giappone vicinu à l'stazione di capitali Shibuya.

U monumentu pò esse ghjunghje à pezu da l'stazione in Tokyo , quandu si trova pocu passi da ellu.