U Parque Yoyegi


U Parcu Yoyogi (ancu utilizatu com'è a transliterazione di Yoyogi) hè unu di i più grandi parchi in Tokyo , cun una zona di più di 54 ettari. U parcorsu hè stata fundata in u 1967 è immediatamente hè diventatu un locu di ripusà pupulari per u populu di Tokyo è una di l' attraziosità di vista di a capitale japonesa.

Caratteristiche di u park

U vastu territoriu di u parcu hè assai bè planificatu. Ci hè un'andidulacciate longu chì si pò passisce à i rollerbike è i bicycles (chì pudete paghete quì), pistes du jogging, terreni sportivi, assai bassine per esse rilassante, boni cunghji gazebos, assai fossi cù fonti, zoni di fragenze, un rosterta rossa grande è, sicuru , locu furnitu tutte per i picnics.

Da altre parchi Japanese Yoyogi hè distinatu da u fattu chì a sakura ùn hè micca l'arbre principe. In ogni casu, hè ancu questu, è per via di l'apprupositu adattatu, l'arbureti cusì assai attrattivi chì a maiò parte di a ghjente volenu à ammirazione di a so fiore.

Dumenici, i cosplayers, amatori di a musica rock giugrafica cullettate quì, i classi di articuli marziali sò stati, diversi speccazioni stradiali, cumprendi ghjeschi di u focu. Ci hè in u parcu è un spaziu privatu nantu à u caminu di i cani, nantu à quale l'animali pò esse senza correa. Hè divisu in 3 parte, nantu à ogni ghjornu chì pudete caminari cani di certe razza.

U museu

U park ancu u museu di i spondi Japanese di Yoyogi. A so exposizione hè chjuca, ma in dettatura è capacitiva annuncia cù l'arti di fà spade samurai: tradizzioni, tecnulugia, design. A cullizzioni di u museu compone di più di 150 punti. Periódica, a edizione hè stata una varietà di exhibimenti, direttamente o indirettamente ligata à u subjecte di u museu.

Fianchi storichi

U parcu hè assuciatu cù assai avvenimenti stòrici:

Stadium

U Yoyogi Stadium hè sempri u più grande in Giappone . Ci sò diffirinziu in u so disu inusual: a so superposizione hè archede in forma di cunchiglia. Hè coperto per tutte coghju di acero inoxidable. U stadiu regularmente anu à vende campiuni nazziunali cum'è in cumpetenza internaziunale.

U Santuariu Meiji

U territoriu di u parcu hè Meiji Dinggu - Santu sinistru , chì hè a berva di funerale di l'imperatore Meiji è a so mossa Shoken. U bastimentu hè custruitu di cipressu è hè una mostra di una architettura unica unica. In ghjiru à a custruzzione hè stata un giardinu induve tutti l'arburi è l'arbusti chì sò cultivati ​​in u Giapponu sò presentati. I pianti di u giardinu sò donu da parechji residenti di u paese.

In u territoriu di u cumplessu hè un tesoru di museu, in quale l'articuli di u periodu di u regnu di l'imperatore Meiji sò cunservati. In u giardinu esterno di u tèmpiu ùn ci hè a Galeria di Scena, in quale pudete vede 80 affrisurizii chì representanu avvene impurtanti da a vita di l'imperatore è di a so mòglia. Nò parte pocu hè u Salone di a Matrimòia, in quale ci sò ceremonii in tradizziona Shinto.

I visitori à u santuariu pò ricevule una predicazioni chì rapprisentanu una traduzioni in inglese di un poema scrittu da u mpiraturi Meiji o a so mòglia. Questa sottu hè a interpretazione di a preputenza realizata da u Sacerdòcciu Shinto.

Cumu à u parcu?

A cosa più appurtissata per andà in u parcu da a stazione Harajuku (Haradzuyuki) hè di circa 3 minuti. Da a stazione Yoyogi-Koen (Yoyogi-koen), a strada di u parcu prutrà u stessu (e duie stazzioni appartene à a linea Chiyoda Line (Chiyoda)). Da a linea Yoyogi-Hachiman (Yoyogi-Hachiman) di u linea Odakyu (Odakyu) ponu accade in circa 6-7 minuti. Per quelli chì dicideru di utilizà micca trasportu publicu , ma in caru, u parking hè dispunibule annantu à u parcu attornu à u rolu.