Sedie di ferru

In i verandas di casi privati, in i chjusi di i stati prestigiosi è i ristorante cusì, spessu trova i prudutti di u metudu di forging. Hè sopratuttu spessu, ci sò dispunìbuli tabelli forti è i sureddi. Scuranu a funzione d'uttellu praticu è cunfortu è, à u listessu tempu, creanu l'atmosfera di ricchezza è aristocrazia.

A lista

Ferrerici-artighjani, usanu metudi tecnologichi di falsificatu, creanu cadeci è taburete di bellezza incridibile, imaginazione stupente cù formule cumplette è bellu entangelu. Dopu à u disignu è u propiu di a catedra, ponu esse distinti:

  1. Taburete di falsificatu . Semu usati à i sardini standard di massiccia, chì ùn sò micca pussibule un disinu complexu. Ma in u casu cù u metalu, tuttu hè diversu. U ferrioni chì l'aghjunghjenu cusì chì ùn si chjorte micca cusì cumu chì a cathrone ùn si senti sottu à u pesu di u corpu. E staghjoni di sera di u legnu di ferru fate assai fascinante è ancu un pocu futuristic.
  2. Sedie di ferru per a cucina . Questi prudutti sò un bracciu è certi armreste. A sede hè generalizata di lignu, o decoratu cù un pillowle contru ligne. Quelli chì si ponenu sò usati in a cucina è in i verandi estivi. Ùn avemu teme à a precipitazione, perchè puderebbenu saldore fora di l'alivi.
  3. Sedie di legno . Quite un mudellu interessanti chì si ferma in l'internu classicu. Puderà esse realizatu in forma di una sedia schernacciata, un banquet o un braccellu tradiziunale cù largu sacchimentu. Una tavuletta o puna pò esse include.
  4. Mudelli di culuri . Avemu avutu vede produzzione falsata di culore grisa scura, nìvule o marrone. Ma chì si aghjunghjenu uni pochi colori brillanti è fà u so disignu più originali. Allora, cun vigore cù curazioni di sordi di biancu , latti o ùmmira d'oru. Sò ideali per un uttellu di donna, decoratu in un stilu romantico.