A lingua corporale - chì significa, cumu capisce ciò chì a lingua di u corpu di noi?

A lingua corpusica hè un messagiu codificatu di cumu si senti una persona, in chì statu hè ellu. Sapendu i cundizzioni di a cumunicazione non verbalà aiuta per sapè megliu, u to cumpagnu, è i psiculogi intimi à u vostru cliente, chì aiuta à creà a fiducia.

Chì significarà a lingua corpusica?

A lingua corporali hè psiculugia, cum'è a scienza attachesi assai impurtanza per stu fenominu. Duranti l'evoluzione di l'umanità, a lingua corpu cambiò secondu l'etnese, ma assai gestiti è l'espressioni faciale sò cumuni à e persone di u globu tutale. Chì hè u nomu di a lingua corpu? I sicogisti detti u nome à stu fenominu - cumunicazione non verbal. A lingua del corpu hè a trasmissioni di l'infurmazioni per i signalli non verbal: gestures, expressions facial, gait.

A diferenza cume a lingua corpusive è a lingua verbal

A lingua nonverbal di corpu hè una lingua onore è aperta, hè difficiule di furmà à u più, è se una persona senzilla cun un sapunicu minimu ùn pò micca avvistà un trucu, a mancanza di synchronismu ùn passà da passà in un passageru da un spécialiste. A diferenza tra u sistema di sigre nonverbalu è u verbalu:

  1. A lingua di u corpu è i gestiti sò più antichi.
  2. A cumunicazione verbalica usa u sonu, u parolle, è a cumunicazione non verbal cuntene un spettru riccu è includenu:

Lingua corporale è gestite - psiculugia

A lingua è i gestiti di u corpu sò aduttati da i psiculoghi, i tecnichi di NLP focusing on information non verbal emananti da una persona "leghja" una persona per carta. A famosa spiegata di gypsy è i predicceri sorpucenti sò basati nantu à u fattu chì i Gypsies sò maestri di leghje a lingua corpu. Stu tipu di cunniscenza hè necessariu per ogni persone chì aspetta per sapè sè stessu è l'altri, ponu aiutà à evitari e sbagli, "spedite lumere" à parechje cosa.

Regoli per a interpretazione di lingua corpu

Chì ci contò u lignu di u corpu? Quant'è assai cose, ma avete bisognu di ricurdà quellu sguassà qualcosa di pose, gestu, imimette l'espressione da u cuntestu generale ùn pò micca fà una impressione verita, ci sarà qualchì "circa". Ci sò règuli per leghje a lingua corpu:

  1. Età di una persona, professione, postu impone i so timbi nantu à a lingua corporale - u zitellu hà pocu gestite, simulate a manifestazione, in una persona adulenta, a gesticulazione hè assai sviluppata.
  2. L'abbundante gesticulazione o a mancanza di ùn ùn vole dì sempre chì a persona hè massa emotiva o viste versa fridda. Persone bè cugnatu cù un grande vocabulariu ùn averanu micca un gesticulamentu excessiu, per espresi, perch'elli ponu parete indispensabli emozionalmente in un discursu riccu, ma questu hè micca sempre u casu.
  3. Parolle congruenza di u parolle, espressioni faciali, posture, gestures - a mancanza di synchronità indica chì una persona, quella chì s'amuse, ùn volenu esposizione, minzogni.

Lingua corpore - posture

A cumunicazione non verbal palesa una persona megliu da un intreprinneru verbal, cumunicà cù l'altri, u nostru subconscensale a più veloce data pirsunali, ma questu ùn hè micca sempre monitoratu da a cuscenza, perchè parechje persone sapi u sensu quandu chì hè quellu chì cum'è una bona persona cù quale hè un dialogu, Ci hè repulsivu o in apprufittatu in tuttu - tuttu questu perchè u cinsive subconsciousu hà nutitu ciò chì a mente ùn hà micca avvisu. Per studià conscientemente l'elementi di a cumunicazione nonverbaliana, unu pò interpretà a personalità di una persona.

U significatu di a pusizione di una persona in u spaziu:

Lingua corporale - espressioni faciale

Cumu capisce a lingua corpu, quarchi cosa hè assai impurtante per acquistà una informazioni affidativa nantu à una persona, pudete scopre è cusì nunda ci ponu dubbitu a sincerità di l'parraturi, ma ùn si scurdanu chì u corpu "vive" in u so ritmu è si mostra assai claramente u veru statu di una persona. Cosa dimostra l'espressioni faciale:

Lingua di corpu - movimenti

A lingua è corpu di u corpu sò assai interessanti di observe in dinamica - pò cuntà assai di assai cose. Elementi di lingua corpu, interpretazione di i movimenti:

Lingua corporale in ballu

In ballu, cum'è ùn ci hè a lingua di l'ànima è u corpu manifestanu u statu. Dapoi u tempu anticu, a ballata cuntene à sè stessu chì era pruibitu di parlà è era pussibule di codificà u missaghju in forma di movimenti corpu. Demonstrate vivamente a rich range of emotions Indian dances, induve una donna spressione i so sentimenti à migliure di micromovementi cù l'ochji, mani, è vultèndusi a so testa. A ballata cuntarà assai. I rapprisentanti di a bella meza di l'umanità è l'omi anu spessu interesatu in a quistione: cumu di ricunnosce a lingua corpu in un paru ballà è cumprende un socie o cumpagnu?

Ci hè una lingua di u corpu "oculta" in u ballu:

Lingua corpu e caratteru

I libri nantu à a lingua corpusicata sò scritta da i specialisti attivi à a ricerca di u cumpurtamentu umanu, a maiò i psiculoghi, psitoterapi diretti à u corpu, NLP-ers - sò espertezzi in a manifestazione non verbalica di una persona chì dicenu chì a lingua corpu hè assuciata cù l'statu, sentimenti à u mumentu, è parechji posa e mimicry hè una manifestazioni di caratteru.

Per esempiu, una persona hè sempri dissatisfettata cù qualcosa, spessu annunziata, una esprissioni facial caracteristica per ellu serà: a reduccionità di e cellre, ancu a arruganza in u front è furmata, i rinfresconi di i labbra, a faccia com una maschera congelata - perchè u carattere hè stampatu nantu à a faccia. A postura dimustrata: spalle sottusate, inturniate. Una persona alegre - a so espressione faciale hè aperta: un sonu sinceru, senza stende "da l'orella à l'orella", ma di travaglià par i ringii di l'ochji. I spaddi sò aperti, a volta hè diretta, l'ochju hè amatu è ancu l'ochji sò di surrisu.

Lingua di corpu femminili

A stampa generale di a lingua non verbal hè in l'omi è in a donna, chì si prisenta in situ situatu stressanti, tuttu hè universale. A lingua specifica di u corpu femminile diventa, quandu u sessu fieri in u campu di vista vene un omu attrattiva per ella è a ghjente hè a lingua di u corpu cù a sperimentazione di a sessualità femminile . Cumu manifesta:

Cumu capisce a lingua di u corpu?

L'osservazione hè una pratica di ogni ghjornu chì vi aiuta per vede cumu una persona, separatamente da e parolle, posizziunate propriu. Ancu cun l'observazione superficial, pudete vede chì a lingua femina di u corpu è i gestiti hè diffeenti da u male. Un altru impurtante? Sì senza sapienti, a vostra lingua corpu, hè difficiule d'apprendre à intarpretà altri - all starts with self-discovery. In u futuru, à parlà cù l'altri populi, vale degnu di centru nantu à a manifestazione nonverbalu di a persona stessu: position in space, smile, gesture.

Lingua di corpu - libri

Per quellu chì interessate assai in una manera chì una persona si esprimi in i movimenti corpu, l'espressioni faciale è i gestiti, unu pò studià a literatura pertinente è cumincià à seguità attentisce a ghjente. Lingua corporale è gestite - psiculugia, libri recommandées per a lettura:

  1. "Lingua corporeali ". L'ABC di cumpurtamentu umanu J. Fast. U libru hè interessanti per l'autuditora, pudete seguità cumu u corpu riflettite à e diverse situazione, vedi i so "pinzi", l'autore ancu parechje in gestiti di parechji pòpuli, chì serà utili per quelli chì piace viaghjà in altre paese.
  2. " Viu ciò chì pensanu " . D. Navarro. L'autore di u libru hè un arriciu longu di travagliu in u FBI è cunnosce quasi tuttu u cumportamentu umanu. Hè assai attenzioni per a ricunniscenza a falsa per a cumunicazione non verbal.
  3. " Sign language. Cume a lettu pinsamenti senza palori. 49 regule simule "O. Sergeeva. In e diverse situazioni, una persona si dichjarà da parechji anguli, è u so corpu parla eloquentemente di ciò chì hè ora u so propiu. E parolle chì si pronunzianu sò u 20%, u punta di l'iceberg, è i gestiti è i movimenti di u 80% - in elli a verità tutale.
  4. "Lingua corpu per i capi " G.K. Kinsey. Per quelli chì vulianu sviluppà a cunfidanza in elli è evucenu fiducia in i so ambienti, cumu si cumportanu in una entrevista, in una cumpagnia, per vede à l'altri chì tipu di persona sò, questu hè u libru più vende.
  5. "A nova lingua di gestiti ". Versione versione A. Pease, B. Pease. L'autori di u libru, i psiculogisti famosi per una pratica di 20 anni di età anu studiatu assai persone in situazioni assai diffirenti, per quessa a lingua di u corpu umanu ha statu un misteru per elli.