Cumu truvà una sposa?

Amici certi volte volte più vicinu à noi chì parechji, è questu hè eccessivu. Ma, unni è cumu truvà u megliu amicu? Ùn correghjenu nantu à a cità cù un segnu chì arghinà i carti dicenu "Vuliu truvà una sposa"? No, stu metudu, sicuru, hà u dirittu di esse, ma ancu micca cusì bè à piglià à u serviziu.

Allora cumu truvate u megliu amicinu, chì duvete fà? In fatti, ùn pò esse solu una risposta per sta quistione per truvà una persona, avete bisognu à circà qualcosa. Eppuru, cumu si altri pirsuni sapemu chì sia un interlocutore, piacevule in cumunicazione, se cumu solu cumunicà cù cun parechje per telefunu, è cun un computer, pressu u buttone on / off? Una altra pregunta hè induve circà.

Unni truvà una sposa?

  1. Parrannu di un computer. Avete accessu à Internet? Allora finiscinu di leghje e solu nutizie è l'utilizanu à u travagliu (educazione)! E ùn sapete chì a reta di ritruvà pò truvà facilmente una sposa per a cumunicazione? Venite à i fori, fassi scrive in e cumunità quale t'hà interessatu. E parle, parlate. In seguitu, ci saranu persone chì i parenti cunnessi cù a toia, quelli chì pussighanu veramenti gustu è interessanti di mantene a conversazione. Ma pudete truvà dinò in a vostra cumunità di i vostri amichi, cù quale dopu u ghjurnale annantu à l'Internet, serà bonu per affirmà una situazione in a vita verita. A principal hè d'agisce è ùn devi esse a vargogna di sprimà u vostru puntu di vista, altri ùn pò esse in silenziu in a reta, chì sicuru ùn ci hè micca qualunqui beneficu di una tali recepzione.
  2. Mistrust in a comunità Internet, è crede chì a cumunicazione deve esse solamente viva quandu avete vede l'ochji di l'interlocutore? Allora vi diretta a strada "à u populu". Sè sicuru chì ùn ci sò micca persone à u vostru travagliu (postu di furmazione) cù quale vulete comunicà? Ci hè? Eppuru, quale chì aspetta? Ùn aghju daveru di inizià una conversazione, micca à u spensione di u prucessu di travagliu (à aduprà) per via naturali. Ci hè molti temi chì si ponu discussioni duranti u pranzu di pranzu. Ma s'ellu succeva chì ùn voi micca vulete cumunicà cù i culleghi di travagliu, quale l'impedisce di truvà quelli chì anu da esse interessanti? Signate per i corsi, cumencia à assistendu à un fitness club, librarii, camminate, finarmenti. A cosa principalu ùn hè micca per entra in una curva, ma per esse affissà. Questu ùn significheghju micca chì avete bisognu à chjudarà à ogni cantonu nantu à a vostra unicitati, hè abbastanza solu per esse stessu, perchè in a società moderna unu di i più raríssiu, ma dunqua i prudutti carichi hè sincerità.
  3. Dìcimi, avete avete qualchissia più famigliali? Sì cusì, ciò chì hè diventatu di elli? Sò tutti si evaporate una sira? Forsi, dopu qualchì cambiu di a vostra vita, erate tantu carricu cù i vostri prublemi chì scurdate di i vostri amichi? Bonu, ùn hè mai statu tardu per esse scuscia, hè? Sì sti pirsuni sò veramente bonu, per voi fà. True friends will always understand and will not hold grands.

Cumu ùn perdiri l'amici?

"Cù ci hè difficiule à truvà un amicu amicu" - vi diciaraghju, è site ghjustu. Ma vogliu nutà chì ùn hè micca cusì difficili per truvà una sposa, manera di priservà, l'amici cumprata. In più di e cumpetenze di a cumunicazione piacevule, avete bisognu di qualcosa cosa, à dì, l'abilità di empatizioni, sia pronta per sempre supportà. Egoismu hè, per suprattuttu, micca male, ma di qualchì volta avete bisognu di pensà à l'altri, pruvate micca solu per riceve, ma ancu per dà. Hè da amici chì si sò piacevuli di sèntenu e parolle chjuche, hè da l'amici chì avemu dumandatu un cunsigliu, se compru una fugliu nova o un appartamentu, è hè à amichi chì avemu da esse culpè da u mondu sanu è cercanu sulientu. Cusì, se ti piace à u fattu chì un amicu hè sempre supportu, ùn si micca scurdatu chì vole di dilla di i so prublemi è per avè cunsiglii da voi. A cosa principalu ùn hè micca di tortalli, spriverete a vostra attitudine à u prublema, ma ùn avete micca criticà - è ùn avete micca aiutà u vostru amicu, è vi spulare a cumunicazione. U rispettu per i pinsamenti è i sentimi di una altra persona ùn hà micca preunitu nuddu.