Satori - una descrizzione di sentimenti è cumu per ottene satori?

Imagine chì site dorme. Ma sì stata cunvinta chì voi svegliare mentre dorme. In ogni casu, dopu à averà u realizazione chì l'sperienza scumpiata ùn era micca vera, hè tutta una ilusione. Satori hè una sensazioni assai simili, cum'è un sapuri falatu da un sognu. L'urmai hè chì l'esiste di «vagnatu» hè una ilusione.

Ciò chì hè spirantatu in stu statu "despertu" hè a basa assuluta chì u cuncettu di vita hè superimposta. Hè, u cuncettu di vita ordinariu, o, cum'è ancu chjamatu chjamatu "u corpu ordinale (petit)". Esisti in tutta a mente. Allora u soffrenu chì hè generatu da u cumprumissu umanu, sò cunsiderate cum'è innecessariu. Sò autocufici, cum'è qualsiasi idea, a so fonti hè intelligenza. I discrizzioni di u sentimentu Satori indetta a liberazione completa da "innecesariu".

Satori in u Zen

Satori hè u miraculu spirituale di u Budismu Zen. Questu hè u cuncettu chjave in Zen. A parolla Satori circa li traducesi comu "illuminazione persunale", "attualità di sviluppu siveru". Satori Zen definisce cum'è una sperienza intuitiva. A sensazione di Satori puderà anticipassi:

  1. Di colpu, da u munnu. Aparka Marg (Aparka Marg) - cusì hè chjamatu In u Budismu Zen.
  2. Dopu un tempu indefinitu di u tempu, cuncintrau pratichi meditazioni.

Satori è Samadhi

A pratica di Satori pò pruduce à Samadhi, stu statu (Satori) hè una crescente per a "cuncienza cômicu" (Samadhi). Satori hè una visu di Samadhi. Se l'statu di Satori pò esse chjamatu cum'è una spirantà di l' Illuminismu chì hà un principiu è un fini, invece Samadhi ùn hè capu finale, hè un avvinte in a cuscenza illuminata, chì sarà pianu gradualmenti.

Satori è Kenshaw

In a tradizione Buddhist Zen, u cuncettu di Satori hè intimamente attaccatu à Kenshaw - "guardendu a so verità natura". "Ken" significa "per vede, à vede", "sho" significa "natura, essenza". Tanti Satori è Kenshaw sò spessu traduciuti com'è "illuminazione", è pareanu esse cuncetti intangibles. In fatti, sò dui modi chì guverna in un ubbittivu:

  1. Satori hè un cattivatu siveru, quandu una persona rializeghja a verità è vedi tuttu "cum'è" senza nisun filtru di l'infurmazioni. Questa hè una sperienzia liberale sante chì cambiatà a percepzione di a persona è dà accessu à a verità. Meditation Satori aiutà à surviglià questa esperimenti.
  2. Kenshaw hè un prucessu graduali chì una persona sappieghja da a so sperienza è riceve parechje idee chì prumove in pusà per un statu di illuminazione. Questu hè u modu - una persona sappieghja da i sbagli, u soffrenu è u dulore, è cusì diventenu megliu ca ellu era.

Cumu ottimu satori?

Hà statu statu assai revelatu chì l'estressu hè unu di i fatturi di risicamentu per i malatie serii. Puderia:

U modu di vita muderna hè colmu di l'estressi, nascenu di senteri annantu à u travagliu, benessiri, casa è e relazioni in a famiglia. E mentri assai persone sò cunvintu chì prutezione meditazioni prumettante implicanu a religione, tutti ponu applicà Satori cum'è un medio di cunfortione è di rilassazione, chì ùn esse un credulmente Zen.

L'statu di Satori pò esse ottu di dui maneri:

  1. Koans. O quistioni nantu à sè stessu è u significatu di a vita. Li critici Zénen spessu passanu ghjorni sani meditatu nantu à questi tematichi. Parevanu boni assai semplici à prima vista. Un esempiu di u koan hè a question "Quale hè questu?". Prima hè ghjuntu in mente a risposta pocu di pocu: - Anu 30 anni, sò un accountant, mamma di dui zitelli, etc. Ma l'ugnunu di Satori hè risposti più boni: - Sò l'indipindente, fateju bè in ciò ch'e aghju fattu, I amu. Ùn ci hè micca risposta bona o mala à u Koan, perchè ogni persona hè unicu è vive in una manera distinta da l'altri. Ogni dumanda chì aiuta à Satori cumplementa:
  1. Meditation. A cuncentrazione hè a chjave per a meditazione . Per Satori ricunzate, cuncentranze pò esse difficiule, perchè u mo spiritu serebbe cun pensamentu distracte. Pràtica Satori aiutà à cuncentra cun l'aiutu di mantras, chì deve esse ripetutu mentale. Inoltre, i pratichi medituttivi di Satori indettenu e tècnichi di respirazione.

A tecnica Satori di respirazione

A voce di Satori hà bisognu d'assistenza. U respiru cuscivule si move u focus di i pinsamenti da l'internu à l'internu. A tecnica di Satori hè una tecnica prufonda di rilassazione, rinfrescante è lenta chì respira fornitu u moveru cù a quantità di ossigenu. U muttu di a pratica di respirazioni di Satori hè "vo respiate più forte - vi vive più". Per fà cumerciarà un esercitu respiratoriu:

  1. Aghju nantu à e to back (hè impurtante chì a spine hè in a pusizione forward).
  2. Attenti a musica per a meditazioni chì vo vulete.
  3. Respire in profonda, senza firmà entre i rispiru.
  4. A respira alternante solu cù u nostru bocu cù "respira à u nasu, urganizendu cù a bocca".
  5. A volte vanu da u respirazione profonda è lenta à u veloce, scarmu.