Conversazione di omu di età medievale

I Conversazione di i genitori di u mumentu antichi i causatu l'estremu assai interessu in i persone di u sessu di dèttili, chì guverna à una morta inde u muttu. Chì parli? Bonu, di sicuru, di e donne, di pelle, di carru, di pulitica, di football, sport è assai più. L'omu si preoccupa di elli, i propiani è di i prublemi di l'altri, li piaciunu di chiarizzà e donne pohlesche. Ma ancu di i sughjetti di supra, e cunversazione di l'omu di età medievale sò una discussione di i prublemi di l'essence, di esse essenziale.

A cunversazione trà dui omi è a cunversazione trà l'omi è di a donne sò parechji cuncetti chì si ponenu micca solu da a variità di sugetti, ma ancu da l'approcciu di a cumunicazione. In a cumunicazione trà un omu è una donna , rapprisentanti di u ritu raru raramente piace à avè un parolle di cori à u core cù u so amatu.

Oghji volenu truvà millares di ragiuni è modi chì a conversazione ùn hè micca stata, perchè questa, in u so avete, hè una occupazione micca necessariu. A zitella deve bisognu di pruvà dura per fà chì u ghjovanu parlava francamente.

Parlà diretta cù l'omi

Questu hè u veru sonniu di ogni donna chì vole di custruisce a fiducia è mantene un dialogu diligatu è sensu cù u so cumpagnu.

Offre una metta metulogica o ancu una struzzioni riguardanti "l'usu di cuncertazione franca cun un omu":

  1. Crià una atmosfera appruvata per a nova discorsione. Sì un omu risponde in furmulariu, perchè probabilmente hè o famu o cù un capu in u so travagliu.
  2. Ùn principià micca una cunversione cù a frase "Avemu bisognu di parlà". Ellu provoca panicu in rapprisintanti di u sessu masculinu.
  3. Vale di ricurdà chì l'emotionitati excessiva pò dannari l'atmosfera di a cumunicazione.
  4. Durante una conversazione, devenu sempre appellu à a mente di l'omu è invece di dumandà ciò ch'ellu crede, dumanda ciò chì pensa.
  5. Evite una strada curretta. Omi si senti incùmodu cun questu, crede à mè.

Pigliate questi règiche fundamentale è ricurdate - a psicoluggìa di un omu è una donna hè in parechje diversità. Ma, anche tuttu, ugnunu hà u drittu à amori è sustene.