Cumu manghjatu dopu aduprà a vìllila?

A persona chì hà sappiutu questa operazione deve seguita una certa dieta. Dopu à fà cumu di manghjà dopu a rimessa di a vespetta , avete bisognu di sapè anticipu, in ogni casu ùn mancassi tuttu ciò chì pò pruvucà l'emergenza di prublemi di salute.

Chì pudete manghjà, sì vo avete sguassatu a vìllida?

Immediatamenti dopu à l'operazione, ancu in i primi ghjorni chì a persona hè in u ospitalu, u so menù di i tempi serà determinatu da u duttore. Dopu tuttu, assai depende di manera chì a persone hà sappiutu intervenzione cirurgia. Prupristà è dopu un extractu hè necessariu guardà a dieta indipindentamente, chì hè a più di fà a menzione in quale hè stata inclusa chì pò esse manghjatu, quandu hà sguassatu una buccale squamosa. A lista di prudutti cunzignati inclusi:

  1. Patate, pisci, zuppi vegetariana.
  2. I purcini vegetale, solu per salitu, hè necessariu in moderatu.
  3. Cutleti di steam di mince di pollo.
  4. Latte, Latte
  5. Kissels, dolci è dolce.
  6. Oghje u mandu o boli d'ova di variità boni di grassu di carne bagnata.
  7. Oghje hè alburnous.
  8. Cassini da steam curd.

Da e manciarii ponu accumpagnà zuccherosi, cacao è tè in breccia. Hè megliu refuse coffee per u periodu di recuperazione. Hè ancu permettenu di metta à a vinaigrette è insalata di verdura in a dieta, ma dinò pò esse fatta solu 2-3 simani dopu azione.

Quandu puderete bepiritu l'alcoolate, siddu vi livre a vìllila?

I sperimenti sustèninu chì l'alkouminu pò cunsumà micca micca prima di sei mesi dopu l'operazione. Sì sti recomandanti ùn sò micca sequitatu, ponu esse cumplicati seri, chì pò ancu à cuntribuisce à u fattu chì avete da esse di ritornu à l'uspidale novu. Dunque, ùn hè micca necessariu di abbandunà sta regula.

Sei misi dopu, bisognu à visità un duttore chì vi diciarà quantu alcoolu è di qualchissia vunisiu chì vi pò fà.