Eghjuttoni cù i so mani

Oghjei sò cilindri di metallu o di plastica cù t-Cappelli chì sò stati usati per toccà e pezzi nantu à diversi materiali. A menudo, stu hardware hè furnitu di una lavata (sustrato). U diamitru, u culore, a forma, u materiale è a lunghizza di u troncu pò esse qualcosa, chì facianu e ghjuvelli un elementu d'elementu ideale.

A varietà di tessuti di lussu in a magazzini specializati ci faci pinsà di u fattu chì l'internu di a casa pò esse unicu. E cù i so forzi. Sì bella assai parechje una varietà di lambrequins , decorata cù i radichi. Hè una décorada, perchè e ghjuvelli porta micca solu una funzione pratica, ma dinò ancu i prudutti di una cumpunia completa. Inoltre, ghjuvelli sò usati in a fabricazione di pancarteti, tesitori strisciali, diversi attraziati nantu à a robba è di i scarpi, cinture, articuli di cunte, braccialetti, materiale di viaghju, sacchetti di bandiera, articuli.

Se a stallazione di un ghjuvelli in u pruduttu chì hà cumpresu ùn hè micca inizialmente prestu, questu ùn significa micca chì nunda pò esse fattu. In ogni travagliu puderete truncà i ghjuvelli nantu à a robba, è in i scarpi, cortini. Eppuru, avete da pagà per esse servizii. Ma a stallazione di ghjuvelli in casa sò più belli.

Offre una maestru senza cuntatene, avè acquisto acquistatu da quale per installà l'odei cù i vostri mani, cum'è nantu à i cortini è in qualsiasi altri prudutti pudete senza prublemi.

Avemu bisognu:

  1. Capu à l'arme superiore di i tagliolini, tagliò u pezzu di a ribata.
  2. Turn the edge of the curtain over the ribbon and iron it with a iron. Pigliate a pista di a tampiratura di a sola per evitari di danni à u pruduttu! Unscrew the edge and iron it again.
  3. Posa u oliglieru in u locu sceltu è marche u circhiu cù u lapisu in u diametru internu. Scagliatu stu circhiu, avendu retrocedutu da a ribera circa 5 millimetri.
  4. A parti inferior di l'odeon (lavata) hè impostu sottu u cortina, allinamentu cù u circhiu chjaru. U tile pudessu truvà un pocu nantu à l'armata interna di l'odeon. Fate chì ùn sò micca lacunuti!
  5. Quedeghja sulamente di mette in un dettu decoru nantu à a cima è strinta ancu bè (finu à cliccà). L'odeon hè installatu!

C calculà a distanza trà l'odei

Se ùn avete bisognu di installà micca una grommet, pudete esse precisamente calculà a distanza ottima entre elle. Per fà quì, da a larghezza di e curtains aghjunghjenu 6 centimetri à prucessa i fette di i lati, sottumette à u valore resultanti di l'altru 5 centimetri, u valore resultanti deve esse divisu da u nùmmulu di un ghjuvelli minus una (se u ghjuvelli, per esempiu 7, diventate da 6). U valore chì hè acquistatu, è serà ugguali à a distanza trà duie centelle adatti, questu, i so centri. Di solitu à i piuvelli bianchi hè di 10-12 centimitri, è per i più grande - 15-20 centimetri.

Rispunsabbili utili

Quandu l'installà u nivaddu, cunzidiranu u coeficu di l'assemblea di cortina nantu à e alivi. Di solitu hè uguali à 2, hè questu, una cornisa longa hè longu di mette duve di tela (larghezza). U numaru di ghjuvelli nantu à a cortina sò ancu esse invece, postu chì altrimente, i canteri di i cortini seranu scritte in direzzione oppressa, chì ùn hè micca fermu esteticu.

Quandu s'installa l'oeile, l'usu di a cinta hè mandatu, perchè senza ellu u tessili di a cortina serà arrugata è deformata. Inoltre, ùn hè micca necessariu installate un ghialone à una distanza di menu di 5 centimetri da u limitu di a cortina per ùn sguillà.