Torta cù crema agria - ricetta simplica

Sè vulete cocerjate una cosa diliziosa è à tempu di tempu, hà da suggerimentu chì fate un pastel simple cù crema agria. Questu hè dilicatu cusì dilicatu, diliziosu è insinumente sodisfaenti.

Una ricetta di pane pastela nantu à a crema agria

Ingredients:

Per a crema:

Preparazione

Trea a mantega cun ova. Dopu quì, traspendu u latti cunghjuntatu, sparghjenu a crema agria è pour a farina. Appena spine a soda, chì si stende cù l'acitu è ​​u zuccheru. Partiremos di a pasta in 2 parte è in un s'intendi à u cacao seccu. A furmazione hè sbagliata cù l'oliu è cun zucchero cù pastelli bianchi è cicculata.

Dopu, preparanu a crema: mettite a crema agria cù u zuccherinu è u focu chjucu. Corti cutterie cù un cutiddùtu à a meza, trasfurmatu cù una furcedda, pienghjule è crema. Vulete sguassà u trattatu in a neve per parechje uri.

Una ricetta simplicava per u pasticcu "Mannik" nantu à a crema agria

Ingredients:

Preparazione

Rinfruzzà a semolina cun u zuccheru in una tazzuletta. Pudemu a crema agrume di pocu grassu, impone i ova è si mischjà tuttu pà l'omogeneità. Purtate a mutazione resultante cù una cupirtita è esci da 30 minuti, è poi tira a soda è mestisce bien. Lubricate u mozzu per foglie cù l'oliu è l'asperu chinu cù pane. Pour la pasta è cocchi cu manniki finu à prestu. Dopu questu, decore un pastellu simplice di crema agria cù u zùccheru in pezzu o furmagliu di cocciò secu.

Torta simile cù latte cunghjuntu è crema agria

Ingredients:

Per a crema:

Preparazione

A ricetta per un pastellu cù a crema agria hè simplice abbastanza. Derimà a mantena, ligeramente fresca è rumpule i ova. Quandu avemu fattu ghjucà u zuccheru, sparghjera untuffùntu sour cream, soda, villeillin è pour a fiorta. Amore a pasta è di scorri in una forma aceitea. Agghiunciu u pastellu durante 30 minuti, è intantu preparanu a crema: a crema agria pigliata di un crescenu di u zuccheru. Taglià tagliate u fugliale finitu, si spargiu cù crema è coglie u pastellu. U rinfriscà di 4 ore à a fridda, è poi diprezzate cù nucelli, piante d'alameci o frutta fresca.