Cumu perchè u pesu in a cintura?

Fighjemu cù u male. Purtate pisu in u cintura è e malatie pò esse cù a carica annantu à u corpu entieru, questu - fughjendu a stampa o quellu chì seranu ineffettivi, assai più d'aiutà ballà, natà o cuddà. Questi siti sò chjamati problematique, perchè perde u pesu last, quandu u grassu hè ghjustu da u corpu tutale.

Ma se vi cuntintate di l'idea di a perdita di pisu in a cintura, invece di u muvimentu cù tuttu u corpu, ancu, misuri addizivi chì implicanu i musculi in a regione cintura ùn serà micca superfluvule.

Hoop

Un ghjocu ginnastica hè u primu a cosa per avè ottu u so cintura. Hè pruvatu chì e lezziò di ghjornu durante a sema hà salvatu da 5 cm in volumu. Per quessa, questa hè a manera №1 di manera chì per puzzicheghja rapidamente pisu in a cintura.

Volte è inclini appena

Per a sutilezza di a cintura, i musculi addominali laterali rispundenu. Sì si sò flabby è ùn sò micca particulari à a vita, ùn espere micca miraculi da a vostra cintura. Fate più trisce nantu à u pianu è in parte, giorni, rotazioni, piani.

Eserciti

E, sicuru, l'esercizii "speciale" prometiti, chì sò creati specifiche per quelli chì cercanu una risposta à a quistione eterna - comu per pèrdite pisu in a cintura.

  1. Petti nantu à a larghezza di e spalle, fate e pente à u partitu. Cù u codice di a manu dritta, pruvate à reachu u celu, arrivatu per l'armpit cun un sbagliu, è avemu ottinutu u pede da a manu manca. Cambiammu li mani è caliu.
  2. Avemu cù qualchi respira è esaminazioni per u sughjettu.
  3. U palme sièghjenu postu nantu à u caderu, a manu ghjustu hè vultatu à u celu. Tirame a to manu diritta, doblega à a manca. Guardemu a pusizione, vai più bassu è piglià a mana ghjustu à u cantu. Facia dinamica stendi da u cantu.
  4. Fendì i geniculati è cuminciò davanti à e manu. Arrassamu, righene u spalle è porta a realizazione l'esercitu nantu à u secunnu vrazzu.
  5. Oghje è pona i braccia in a direzzione, stinciamu à a manca, in poi à a diritta cù i nostri ditti. A testa discenda à l'spalla di a manu, finu à quale si stinzanu. Ùn sò ritornu per 10 sicondi è avemu principiatu a seconda mano in a stessa direzione - guardemu a pusizioni static. Pigliemu u braccio vicinu da u pezzu superiore è stende i musculi laterale cù un sforzu.
  6. Inhale, unemu e mani in pettu, traslavamu a pelvis, a volta hè culonizata.
  7. Ripitemu l'exercitu 5 nantu à a seconda manu.
  8. Ripetemu u 6.
  9. Squat, dà a pelvis quantu possibili, cù mani darrere di a testa, avemu alluntanatu nantu à a ispirazione, è nantu à l'exhalazione riturnamu a posizzione di partenza. Avemu parechje repitizioni, repite l'exercitu 6 per rilassate a spine è repite questu exercitu à l'altra parte.