Gimnastica per a perdita di pisu

Ogni donna chì hà decisu di ricunquistari è di reduce u pesu, hè sopra à a bisognu di sceglie un metudu. Ci hè molte parechji - queste sò diversi dieti è sistemi di nutrimentu , è esercitanu complexi. L'ultima hè assai - Chinese, Japanese, Thai gymnastics per a perdita di pisu, opzioni sovietici classici è assai più. In più di esercizii basati nantu à statichi o ripitenzii, ci hè ancu una gimnasia di respirazione per a perdita di pisu - bodyflex , oxysize e assai altri. Ccà parechji varianti.

Ginnastica Tibetanu per a perdita di pesu "Uvitatu d'Oko"

Tali gimnastica per perdiri u pesu ùn aiuta micca a prima generazione di pirsuni. Hè stata purtata in Europa assai duoppu è hà digià a diventà pupularità. U cumplessu hè disignatu per 15 minuti, ci sò solu 5 eserciti. Sicondu a tiuria di i monjos tibetanos, ci sò 19 vortici in u corpu umanu - centri d'energia (7 chakras chjami è 12 chacchi più). Hè impurtante per assicurà chì a energia ci circuleghja rapidamente.

  1. A pusizione iniziale hè persa, e mani sò stesi allativi à i lati à u nivellu di u focu. Girate in u vostru axis da left to right until light marécage. Principi sò limitati à 3-5 righjenzi. U numaru massimu di rivoluzioni ùn hè micca più di 21.
  2. A pusizioni iniziale - ghjornu nantu à a so back, mani longu à u troncu, palme cù ditte rigulamenti affissate nantu à u pavone, a testa hè risuscita, u quichu hè pressatu à u pettu. Aghjustate i diritti diretti, senza elaburà a pelvis da u pianu. Allora poveru calà a cuda è i pedi in u pavimentu. Ripetizione da u principiu.
  3. A pusizione di partenza hè nantu à i ghjinochje, palme da nantu à a superficia di i musculi di e cosce, sottu i buttigli. Tilt your head forward, presse u to chin à u to pettu. In ghjuvannali u cabeffu, pusendu u pettu è daveru a spine, tornanu à a pusizione di partenza. Ripetizione da u principiu.
  4. Assicurata nantu à a chjera cun una volta indispondu, stenderpi curretti in front por ellu, i pedi sò situati circa à l'larghezza di i spalle. Pettite e to manu à u latu di i costi di i vostri cattivi, i vostri ditte bè asprizziu. Bassa a testa, pressu a to quattru finu à u to pettu. Inclinate a testa, è poi ponu alzate à una pusizzioni horizontali. E caduta è u corpu à u ghjornu duveranu esse situatu in un avutu orizzontali. Quit da parechji sicondi è tornanu à a pusizione di partenza.
  5. A pusizioni iniziale - u pettu prima hè chjinata, l'enfasi nantu à i codini è i palme anchi più ch'è i spalle, i ghjinochjati è a pelvis di u pianu ùn tocchi, i dete mani di e mani. Prima inclineghja a testa in quantu puderete. Allora assume una postu induve u corpu pare com'è un angelo agudo dirigit adimatu, pressu a chjucu à u pettu. À u listessu tempu, presu u to bastunate contru u to pettu. Ritorna à a pusizione di partenza.

Hè impurtante di respira bè. Cumincià cù una exhalazione prufonda è vai per un respiru fundatu. Watch a vostra respirazione, ùn la fate micca o piacè.

Gimministi chinesi per a perdita di pesu

Ginnastica chinesa implica un petit complexe di esercizii nùmmili senzeli. Questu cumjetu hè cunsigliatu per esse realizatu ogni ghjornu in matina.

Esercitu "U tuttu"

A pusizione di iniziali - ghjornu nantu à u pavone, cagiotti, intricati à un angolo di 90 gradi parallella à u pianu. Inghjustate lentamente, mentri scorri à u stomacu. Senza a so respirazione. Exhaling, inchinu lentamente l'stomacu. Repetite 30-60 piace. Optimum exercitu nantu à un stomacu vacu o durante un sensu di famu. Cumu passà, è vale degnu di trattà di alimentu per un tempu.

Esercitivu "A Big Panda"

A pusizioni iniziale - assicuta nantu à a chjera, u stomacu hè inturniatu, li gammi vicinu à u pettu, sò aperti in manu. Piglia e volta, mantene u equilibriu. U codice di u spinu hè vicinu à u pianu, in un muvimentu, torna à a pusizione di iniziali, senza allibili i ghjinochje fora di e vostre mani. Repetite 5-6 volta. Allora fate u listessu, ma cù u so pendente prima left, then right. Repetite sei volte.

Repetite aquests exerciti peri regularmente, è scurdate di i prublemi cù l'eccessu pisu!