U ghjornu internaziunale di a infermiera

Trà tutti i travaglii di l'hospitalista, una infermiera hè esattamente a persona chì sustene e aiutà à u momentu più difficiu. Per l'armlesse, li mani, per un legu legumu, per un ochju, per l'ore mortu, per una bocca falza, per una mamma un assistente, è per un fugliu nascitore u primu infermiera.

Oghje, i soru di a misericòrdia, quand'elli eranu chjamati in i vechji ghjorni, celebranu u so festione prufessiunale - Day di l'Infermiera u 12 di maiu. Questu hè un'ultimu cumbiu per felicità è espresu a mo gratitudi à mutanni scuru è bellezza in capigliati bianchi chì seguenu l'indicazione di i medichi è aiuta à i so praticati facenu u dulore, in l'anima è in u corpu. In u nostru articulu sò nantu à a storia è e particularità di questi vacanze umanu.

Storia di u Dia Internacional di a Nurse

In u 1853, duranti a Guerra di Crimeanu, una inglesa chiamata Florence Naintingale cuminciò à urganizà u serviziu di i soru di a misericòrdia. Nubbi vuluntarii, di elli sò stati cumuni, aristucratici, e mòlii da u monasteru di Nikolsky di Mosca andonu in a fede chì, è vede un coratoriu straordinariu è curagiu, rescueu i suldati feritati.

Dopu à a guerra, l'assistenti di i duttori cuntinuavanu à travaglià in i sughjetti, eranu ancu per i infermiera, è aiutaru medichi in u trattamentu di i pazienti è eranu prisenti à l'operazioni. Curiosamente, nis una educazione specifica era necessaria, perchè in quelli ghjorni era cresce chì una donna da a natura hè dotata da a capacità d'aiutà tutti i pateri.

Circa circa cinquanta anni avè passatu da u principiu di a professione in infermiera. Tuttavia, solu da u ghjennaghju di u 1974, quandu e infermiera da 141 paesi di u mondu creà u so Cunsigliu Internaziunale Professionale, a festa hè stata premiata u titulu di Day di l'Infermiera, celebrata u 12 di maiu. Sta data fù sceltu in onore di l'anniversariu di Florence Nintigail - una donna chì hè falata in a storia com'è l'urganizadori di u primu gruppu di infermiera.

Hè interessante chì dopu a stabbilimentu di sta vacanze, in parechje cità di Russia, cumincià à celebrà u ghjornu di u infermieru principali - u capu è di tuturà di tutti i criatori.

Eventi per u ghjornu di l'infermiera

Prussudiziu ogni paese di u 12 di maiu, ci sò e reunioni di mesa, seminarii, conferenze chì favurizanu un stiltu di vita sana, urganizazione di travagliu à migliurà a cumpetenza prufessiunale, un creazione persunale è prufessiunale, è dinò un sviluppu creativu di staff d'affari

Ogni annu u 12 di maghju, u Dia di Enfieri Internaziunali , nantu à u ghjornu di l'Infermiera Internaziunali, define u slogan o un tema per u quale prepares l'infurmazioni è annunzianu u tema più urgente di a festa futura.

I infermiera più belli è distinti di u mondu sò stati premiati u Premiu di Florence Naintygeel in i so vacanze, è in parechji paesi l'amministrazione o rapprisintanti di l'auturitati locali attribuisci premie è bonus à u megliustamentu d'affari.

Chì puderei dari à enfermelli nantu à u ghjornu di nanzu Internaziunale?

In regula, dolci , chocolate, tè di cafè o qualchì "forte" sò cunsiderati cum'è u rigalu più tradiziunale per i so cumpagni di l'entizzioni medichi. In parechji paesi oghje hè u solitu à prisentà rigali i gastrogrami di gourmet à infermiera è i duttori. Puderanu chjappà u stessu tè o caffè, è i dolci in forma di cookies, cunotti originali o prudutti di cicculata. Inoltre, un cane di caviar, ananas, olivi è una buttiglia di u vinu bonu serà apprufittatu quì. Eppuru, pudete solu felicità nudes è e donne cù capiglii bianchi in u Dia di Enfieri di a Patria, cù parolle chjuche è i più boni.