Museum-Estate Kolomenskoye

Unu di i lochi più interessanti in Moscu pò esse cunsideratu un museu-estate Kolomenskoye, chì hè una mozza reale antica cù monumenti di l'architettura è un vastu parcu. Parechje pagine di a storia russa sò assuciati à stu locu. A maiò parte di l'uggetti chì pò vedà oghje nantu à u territoriu di u museu-riserva ùn sò micca urigginali, chì u tempu torni da esse impietitatu, ma una ricustruzzione dilettante permette di piacè assicurà l'atmosfera in u quali prìncipi e re Filippi sò longu anni fà. Indubbiamenti, ci hè quarchi cosa per vede in Kolomenskoye Estate, perchè u viaghju serà ricurdatu da voi.

Un pocu di storia

Una legenda vechja dice chì u paesi Kolomna di Kolomna origine di u Batu khan à u principiu di u 13u seculu. I primi pruveni documentali nantu à ellu si trova in a litteratura spirituale, chì u Gran Moscou u Prince Ivan Kalita hà scrittu à i so eredi. Hè rimissatu u so patrimoniu in u 1336 à i so figlioli.

Duranti a so storia, a famiglia di Kolomenskoye hà sappiutu a visità a casa di residenza di i prìncipi russi è a famiglia di i rè. Questi murite a mimoria di Basil III, Ivan the Terrible, Petru I, Catherine II, Alexander I. I tempi valentinesi venenu durante u regnu di Alexei "Tishayshey", chì hà custruitu un palazzu inesu bellu in u duminiu di un arbre. Ma ùn era micca destinatu per sopravivenza à questu ghjornu. Certu, l'architetti ripruducienu in i vechji disigni questu hè un miraculu di l'architettura, ma u palazzu ùn si stalla quandu era originale.

Excursion around the reserve

I visitori chì venenu à Kolomenskoye meet the Front Gate, chì sò cunsiderate grandi. U rè stessu, è i invitati di l'onore, hà trascinatu per elli in u passatu. Una capanna ordinata nantu à a parti nord è e Chambres coloniales cun una meridionale si sò attaccati à e porte. Ci era una cucina è un magazinu per u sustegnu. Se passassi u passaghju di a porta, pudete vedere u beddu templeu di l'icona di Kazan di a nostra Signora. Hè stati ammulati cù e stelle di u doru nantu à e cipolle. È à u bientu di u Moskva River si trova a Cresia di l'Ascensión, custruita in u 1530 da u dicretru di Vasily III. A chjesa hè 60 metri d'altura è hè tutela da UNESCO. À prupietà vicinu à u tèmpiu, pudete vedere altre attrazione di u museu-museu Kolomna - a chiesa di San Giorgio a Victorious cun un campanile di volta.

A Torre Vodovzvodnaya hà surviviu à i nostri tempi. Era utilizzatu per furnisce l'acqua à a residenza reale. Circundante hè u Palazzu Palazzu. Hè solu una parte di u cumplicatu di u palazzu di l'imperatore Alexandru. L'ogghjittivi restu ùn sò micca cunsirvate. Oghje, da i Stern è Bready Courtyards, i porti circundendu a residenza, solu i fundazioni restaurati anu persu. A più longa u pianu porta à a porta di a giardino. U parcu creci l'arburi chì si sò stati posti prima di a casa era custruita. Oaks, sottu u canardu di quale hà maestru di i principii di e lettere di Petru, u Gran, sò u più anticu di Mosca.

Caminate per u museu-priservanu, vedi "a petra Borisov", a donna Polovtsiana, a casa di Petru I, un veru arburetu di pomi, arbureti in chì frutti di u ghjornu è u palazzu di Alexey's "Tishayshego".

A scursioni per u duminiu hè ancu populari incù i zitelli, perchè l'expositioni etnografiichi travagliammu. Per arrivà à a cullezione di Kolomenskoye, situatu à Andropov Ave. 39, hè pussibile tramindui cù metro (stazione Kashirskaya) è cù trasportu publicu. L'urtimu travaglutinu di a famiglia Kolomenskoye dipende nantu à a staghjoni. Da aprili à uttobre, a riserva hè aperta da 07:00 à 22:00, da nuvembre à marzu - di 09:00 à 21:00. A visità a splutazioni hè liberu di carica, ma per un tour per i musei è u Palazzu d'Aleksei "Tishayshogo" hà da pagà circa 50 rubli (dependa u grandu di u gruppu è l'età di u visitante).

Un altru postu interessanti per visità hè u museu d'Arkhangelskoye-Estate.