Salamanca, Spagna

Oghje suggerenu chì avete aprile un pocu più nantu à a cità maravigliosa di Salamanca, u centru culturale di l' Spagna , situatu vicinu à Madrid . Sta cità hè principarmenti interessanti per a so parte storica, induve sò assai prisutti. Salamanca si trova in a costa nord di u fiumu Tormes. A parte antica di a cità da u 1988 hè nantu à a lista di u Patrimoniu World. In più, in a parti moderna di l'infrastruttura di a cità hè excelente, chì hè stata creata per i ghjovani studienti chì sò furmatu in l'università lucali.

Storia di a cità

I primi populu hà stallatu in u situ di l'antica cità in 700 aC. U setticu settore hè stallatu nantu à a parte più alta di u banca nordu di u fiumu. In a longa storia di Salamanca, l'antichi tribbù, i Rumani, è ancu i musulmani sughjenu di fà un traccia quì. 300 anni dopu à a fundazione di u stabilimentu, un pezzu di pietra è i fortificazioni sò stati eretti. Per parechje, sta citadina addevi u so figliolu di u Re Alfonsu VI, perchè era quellu chì hà aiutatu à fà Salamanca una di e cità più belli d'a Spagna. Ma a veru architettura fiorente di sta cità hè stata cun a custruzzione di l'Università di Salamanca. Dopu quessu, parechji più istituzioni educate sò stati construiti, chì diventenu un paisi ordinaru in un centru di furmazione storica. I strutturi più monumentali sò stati construiti è restaurati in u XVI seculu. À quellu tempu, una catedrale nova fù ceddita è parechji castelli belli chì cambiammu sempre a faccia di a cità. Chì ghjè notu chì quasi tutti l'antichi edifici di sta cità sò hàvivu à stu ghjornu.

A cità moderna di Salamanca ùn hà micca affettatu u so parte storica. Quì ci sò cuncentraus solu l'ospiti di l'ospiti di a cità, è parechji più alcoli, ristoranti è discutteti. U barcone, chì hè invitatu à passà una notte calore in u club, pò esse vistu in tutta a scola.

Old Town

A parte antica di a cità spagnola di Salamina stessu hè un grande attrattu, per l'inspezione di quale amori di l'antichità di tutte l'Europa sò venenu. In a dicurazioni di i monumenti architettoniali lucali, a tecnulugia plateresca hè notevuli. À nantu à l'examinazione più vicinu di i patroni di petra nantu à e facciate di l'edificazioni, site l'impresa cun amiguazinatu da u travagliu accuratu di u maestru. L'esempiu cchiù striatu di questu stile di tagliu hè visibule nantu à a facciata di a custruzzione di l'università cità principali, quellu chì era custruitu da u sonnu di u re. Parechje cunse chì i patroni di petra nantu à l'antichi facciati di casi in Salamanca suprana l'arti architetturale. I sughjetti antichi l'amaze l'ochju cù a so biddizza sacra cun un generoso travagliu nantu à i patroni stampati in a petra. Hè definitamente a pena passaghju per a piazza Mayor. I tarritorii locali sò stati rializati un pocu dopu à a più parte di l'edificazioni (u seculu XVIII), ma quantu quì hè quì! In Salamanca pudete vedere u palatinu reale è u palazzu Casa di i Conches (u XV seculu). Circundente hè a ghjesgia majestic di San Martin (u seculu XII) è un bonu esempiu di a prima architettura Gotica di u San Benito temple (seculu XII). Hè bisognu di vintà visità a cattedrale di San Marcos, custruita in Salamanca in u XIII sèculu. Cù l'aiutu di una guida, ricumandemu per fà un tour per u grand palazzu di Plasino de Monterey (seculu XVI). Amori di interessu per i turisti, pudete listinu per un bellu tempu, ma hè megliu fà vene à questa vella città antica è vedi tuttu cù i vostri ochji. Visiting Salamanca, intendi perchè stu locu hè tutatu di l'UNESCO.