Tempiu di a dea Artemisa in Efese

U tempiu di a dea Artemis hè una di e struttura mai majestiche custruita in l'unuri di i dii da i poviri antichi è unu di i lugares più interessanti in u mondu . Ancu s'è hè vinutu in Turchia per a shopping , assicuratevi di piglià u tempu di visità. Stu templeu havi una storia ricca, chinu di ghjorni felice è tristi.

Storia di u Tempiu di Artemis

Per nome, ùn hè micca difficiule d'avè in quale cità hè u tempiu di Artemis. À un tempu quandu Efese era in u cenitimu di a so gloria, i so abbitanti decide di custruisce un tempiu veramente majestu. À quellu tempu, u putere è u sviluppu di a cità era sutta l'auspices di Artemisa, a dea di a luna è patrona di tutti e donne.

Ùn era micca u primu tentativu di custruisce u tempiu di a dea Artemisa in Efese. Parechji volte chì l'abitanti pruvucò à custruisce un tempiu, ma i so sforzi eranu infatti - e custruzzioni era distruttu per terrimoti. Hè per quessa chì i residenti decidenu micca di sparà soldi o forza per a custruisce. I cume architects, sculturi è artisti eranu invitatsi. U prugettu era raru è bastatu caru.

U postu fù sceltu in tale manera di prutege da e forze di a natura. A custruzzioni di u tempiu di a dea Artemisa durò più di un annu. Dopu à a custruzzione, era sticatu per qualchì tempu cù elementi novi.

Dopu à u 550 aC. A Corona hè vinuta in Asia Minor è hà distruttu parade u tèmpiu. Ma dopu à a cunquista di a tarra, ùn hà micca sparisce i fondi per restituurà u palazzu, chì hà datu u tempiu una nova vita. Dopu quì, durante 200 anni, nunda hà cambiatu in l'apparizione di l'estructura è li piacia à a so grandezza cum'è l'abitanti di Efese, è in tuttu u munnu anticu in quellu tempu.

Sfortunatamente, ancu in quelli tempi distanti, ci era persone chì pruvatu à perpetuà u so nome per attu forti e contradegatori. Quellu chì hà attaccatu focu à u tèmpiu di Artemisa, veramente hà fattu a storia ricorda u so nome. U Herostratus hè sempre chjamatu ogni ghjornu chì cumete un attu di vandali. L'abitanti di a cità era scunvuratu cusì chì ùn anu aghjustatu immediatamente un punitariu per l'incendie. Hè statu dicisu di dà à l'oblit, è nimu era permessu di ricullà u nome di u bàrbaru. Sfortunatamente, stu punimentu ùn deve micca i risultati mistenni è oghje tutti i studienti sapereanu u nome di questa persona.

Dopu, i residenti decidenu di ricustruisce u bastimentu è utilizà marbre per questu. Sicondu parechji fonti, u macedonio stessu hà aiutatu à a ristaurazione è, grazia à i so injections finanziarii, i mure restaurate di u tempiu hàvenu veramente majestule. Pigliò circa centu anni. Era questa versione di a ristaurazione chì diventà dopu u più riescita. Stetivatu finu à u 3 seculu dC, finu à chì era spunatu da i Goti. Duranti l'Imperu Bizantinu, u tempiu era dismantled per a custruzzione di altri edificazioni è i restani eventualmente scumparu in u slime pantanoso.

Seven Wonders of the World: Tempiu di Artemis

A ora, ùn hè micca cunnisciutu finu à a fine di ciò chì esattamente a custruzione di u tempiu di Artemisa hè cunsideratu un miraculu di u mondu. In ogni casu, stu edificu era micca solu un edifici in onore di a patrona di a cità. U tempiu di a dea Artemisa in Efese hè u centru finanziariu di a cità. Hè strappatu da a so misura è di a dimensione. Sicondu a descrizzione, si vultò à i celi è eclissi l'altri tempii. A so longu era 110 metri è l'anch'elli 55 metri. In ghjiru sò 127 columche di 18 metri cume.

Induve hè u tèmpiu di Artemisa?

U mondu u munnu civilizzatu sapi da u tèmpiu in onore di a grande dea, ma ùn tutti ùn sanu sanu d'induve hè u tempiu di Artemis. A cità di Efese si trova in u territoriu di Turchia muderna. U Tempiu di Artemis hè situatu vicinu à u fiumu di Kusadasi. À quellu tempu i stati erani una culunia di Grecia. Da u tèmpiu majesticu, ci era sulu una colonna sana, ma storie nantu à tuttu u modu chì passava u famusu edifiziu.