Bobot-Cook


Bobot-Cook hè u piccu di a montagna di u massif Durmitor, hè situatu in u territoriu di u Durmitor National Park . Bobot-Cook hè unu di i cimi più altichi in Montenegro , è ancu unu di i più appassiunciati per scalcià.

Conquistà a cima

L'ascultallu à a muntagna pò esse fatta indipendentamente. Ci hè dui rotte principali - curtu è longu. A prima ruta hè principiatu da u Passu Sedlo, chì hè a più populari da scogliera in questu casu pò esse realizatu in solu 3-3.5 horas. Pudete ottene u passatu cù in caru da Zabljak .

U principiu di una longa ruta hè u lagu Nilu. Ci hè di 5,5 a 7 ora - secondu a preparazione fisica di i persone è l'u tempu di l'annu. Sta ruta ancu passanu per u Passu di Saddle. Per esse guidata in un modu, l'etiqueta chì anu abbandunatu l'escalaturi aiutanu.

Hè megliu per subiricu durante u piriu da lugliu à sittembri, anche si pudete fà una marche à Bobot-Cook in April. Ma in questu casu, l'ascense sarà più difficiuli: ancu à u ghjugnu assai posti sò sempre neve. È di ottobre quì hè digià friquatu pocu, è u tempu pò esse imprevisible.

Chì duverebbe purtate cun voi?

Per fà l'ascensezione à Bobot-Cook sò ancu offruti da alcuni compagnia di viaghji. In questu casu, furnisce una lista di ciò chì deve esse pigliata cun elle nantu à una caminata. À quelli chì viaghjanu à rializà a sviluppà u so propiu, unu deve piglià:

Cumu à l'iniziu di a strada?

Pudete viaghjà à a cità di Zabljak da a Podgorica cù car à E762 è Narodnih Heroja in circa 2 ore. Da Zabljak à u principiu di u percorsu, u viaghju dura una meza ora, avete primatu nantu à Narodnih Heroja, dopu in P14.