Astana - attractions

Astana hè a capitale di u Kazakhstan, chì parechji dicennii pareva una cità soviètica media, è oghji oghje turistere cù specchi specchi, u lussu modelli moderni, ustarii di moda, avenimenti vastu è bellicelli. A cità, situata à u nordu di u paese, riceve u status di a capitale solu in u 1997. A vista chì ùn ci hè micca assai per vede in Astana, perchè a miseria (è in generale) hè a miseria in u paese (in generale) hè erronee. E vi pudemu pruvà à voi.

Excursione per a storia

U territoriu chì a capital oci oghje hè stata abitata in l'Età di Bronzu. Questu hè evidenti da truvazioni archéologicu. A stana Astana hè stata fundata in u 1830. Hè cresce chì questu postu Cosacchi, funnatu da u participatore di a battaglia di Borodinu, Fedor Shubin, permettenu evità a cunquista di sti paesi da l'esercitu Kokand. À u tempu, u postu diventa in una cità chì fù chjamata Akmola. Una volta u nomu fù cambiatu in u 1961 - Akmolinsk fù cambiatu novu in Tselinograd. È solu in u 1998, quandu a cità hè stata data l'estatus di a capitale, hà tornatu u nome - Astana.

Cità ​​di u Futuru

Malgradu a storia di mila anni, Astana hà cunservatu a vista di dui epochi - i tempi di a URSS è di i muderni. Sì i amatori di l'antichità ùn sò micca quì à "prufittu", in seguitu à i fanni di stil futuristanu, u viaghju à Astana serà stata scurdata per un bellu tempu. Chì hè l'unica apparenza di u simbulu di a cità - a torre "Baiterek"! "Poplar" (cusì traduce u nomu di l'edificiu), assunsenu 150 metri, simbulizeghja Astana, chì hè sempre evoluzione. A cima di Baiterek hè impaurita cù una bola enormi. U cambiamentu di colore sicondu a lumera. In a sala panoramica puderete vede un grande globu per voi chì hè a "Machine of Desires". À a prufundità di quattru metri, i pianu più minimu di a torre. Ci sò numerosi cafeti, un aquarium è una galeria.

Un altru miraculu architettonicu modernu in Astana hè u Palazzu di Pace è Harmonia, custruiutu secondu u prughjettu originale di Norman Foster in a forma di una grandi piramide di vetru. A so cima hè impannuta cù figuri di colomi. Queste averebbe simbulizà u populu chì avianu in Kazakistan. Oghje in u palazzu chjamate ghjunti di mostra, galerie, un grande sala di concerti. Circa à l'edificu sò u Palazzu di Creativitat è u Palazzu di l'Indipendenza. In questi altezzii, i bilanceri di i capi di Statu è altre avvenimenti ufficiali sò stati disposti.

Da u 2009 à u 2012, a custruzione di a mezquette "Hazret Sultan" cuntinueghja in Astana, chì oghji hè a più grande micca solu in Kazakistan, ma in Asia. L'architettura islamica classica hè stata surprisa in armunia cù l'ornamenti Kazak. Ma quattru anni prima in Astana a mezuberta più grande era a mezquette "Nur Astana" cù quatre minareti di 62 metri è una cupola di 43 metri. Tutta l'edizzioni, senza dubbiu, sò stile in u mondu.

A vita culturale di a capitale hè prumessa in oghje. In numerosi musei di Astana pudete sempre vedà visitatori, micca solu i turisti, ma dinò l'abitanti di a pupulazione interessa in l'arti è a storia. L'istituzioni più famose in Astana sò u Museu d'Arte Moderna, Saken Seifullin, u Museu di u Primu Prisidenti di u RK, cunnessu etnomoruduficu naziunale. In un futuru vicinu, u museu Naziunale di a Storia di u Kazakhstan serà apertu in Astana.

Centri d'entretenu, attraversi cinematografici, aquarium, aqua parchi, circus, bazares orientali, teatori - a capitale di u Kazakistan ùn fate micca tene! Ùn ci hè micca travagliu per arrivà à Astana - hè un aeroportu internaziunale, è un serviziu di ferrovia, è a intersezzione di dui strade internazionale.

Semu devi esse nutatu chì u Kazakhstan hè un paese di l'entrada senza visa per i Russi.