Famosi stati di u mondu

Una persona crea sculture cun un scopu: perpetuà una persona o avvenimentu, per vede a bellezza di u corpu umanu, per incrementà u prestige di u paese o di raportu riti religiosi. A ghjente hà largatu ind'u sta tipu di creatività (quasi di u principiu di a so esistenza), è durante stu tempu un gran numaru di opere d'arti fù creatu. Ci hè parechji trà elli, chì sò cunnisciuti in tutti i paesi.

Scupremu chì e statui sò i più famusi in u mondu.

Afrodite è Davide

L'estatua di a dea di l'Afrodite d'amore o "Venus de Milo" hè una di i più antichi estati. Hè statu creatu vicinu à u II seculu aC. di marmu biancu cù una altezza di più di 2 metri. Pudete vede in u Louvre, induve piglià una carta separata per ella.

Una altra statua marbre, a più famosa di u mondu sanu, hè a creazione di Michelangelo - "David". Sta sculture hè una altezza di 5,17 metri. Pudete vede in a galleria di a cità italiana di Florence.

Cristu u Salvadore (Redentor)

Sta statua ùn hè micca solu u più famosa in u Brasil, ma in tutta u mondu. Situatu nantu à u Monti Corcovado, à una altitudine di 700 metri sopra u nivellu di u mari, a figura di 30 metri di a Ghjèsgia di una distanza s'assumiglia una croce, cum'è e so mani sò divurziati in direzzione diffirenti. Sta scultura da u 2007 si riferisce à i novi meraviglie di u mondu.

Statue di Isola di Pasqua

In un isolatu è una di l'isula di Pasqua più bella in u mondu hè statu un incontru scultoriu chì cunteni di figuri di u monolitu circa 6 metri d'altura è pesa più di 20 tunnillati. Anu chjamati "statuei di Moai". Eranu creati da una carica vulcanica compactada in u primu millenniu AD. A maiò parte di e stati dispunibuli (chì sò 997 piezzu) sò nantu à a spiaggia, è i so capelli sò diretti à u mità di l'isula, solu 7 d'elli stallanu in u centru è vighjà versu u mari.

Majestic Sphinx

In Egittu, in l'altupianu in Giza, hè a struttura più stesu più grande in u mondu - a Sphinx. Hè una statua monolituica di u lionu chjinatu cù un capu umanu. A so longa hè 73 metri, è altitudine - 20. Segun l'archeologue, fù sculpitu da una roccia calcosa à circa 2500 aC. Havia destinatu à prutezzione di l'oltritomba di i faraoni intarratu vicinu in i tombi. Quasi tutti l'invitati d'Eggittu necessariamente facenu un scursioni per sta statua.

Statue di Libertà

U mondu sanu hè cunnisciutu per a sculture, chì diventenu simbulu di i Stati Uniti, hè a Statua di Libertà , situata a 3 km da a spiaggia di u Manhattan di u Sudu di l'Isula di Libertà. Hè stata presentata à i Stati Uniti per Francia in onore di celebrà u centenario di l'indipendenza di i stati. L'altezza di a figura entera cun u pedestal hè 93 metri. Una donna chì dà una torcia in una mano è una tableta di u 4 di Juliu di u 1776 in l'altru, hè un simbulu di demucrazia chì accumincia questu ghjornu in tuttu u territoriu.

Ma micca solu l'enormi stati sò assai populari, ci sò sculture di mudellu modellu, chì u mondu sanu di sapè.

Manneken Pis

Sta statua hè u marcatu più famosu di a capitale belga - Bruxelles. Ci sò parechje ligendi nantu à a so missione, ma nimu pò dì quale elli hè a più curretta, postu chì u "Manneken Pis" hè apparevatu in a cità longu annantu à u 15 ° seculu. Tutti i percorsi turistichi circa a cità devenu passà cù una visita à sta figura insosca.

Sirenita

Tutti quellu sapi u conte di u conte di l'escriptore danese Hans Christian Andersen, è a "Sirene" hè cunzidiratu assai populari, nantu à i motivi di quale parechji òmini diffirenti eranu creati: ballet, performance, caricatura. Fascinatu da u caratteru principale, Karl Jacobens hà urdinatu una scultura dedicata à ella. In u 1913 fù stallatu in u portu di Langelinia in Copenaghenu.

Inoltre, u mondu sempre hà assai stondi belle è interessanti. Viaghjà in viaghjà, hè megliu per vede una volta di stà à sente un centu volte!