Novu Mundu, Crimea - attractions

U travagliu di Golitsyn, u famosu Cavagnolokuva, i ciumi, i spiagge, i grotthi sò tutti i monti di u Novu Munnu, un paese di resort chì hè in a costa orientale di a Crimea. Da quì hè assai piacevule per fassi o risposte in bicicletta per u circondu, acquistendu assai impresi pusitivi è un impurtante strumentu di salute.

Golichtenu, u Novu Munnu, Crimea

Cuminciò à a spiaggia di u Green Bay è porta à una grandita gruta naturali - una di i maraviglii chjamati di u Novu Munnu. A durata di a strada hè casi 5,5 km, passa per vicinu à i rinculi più belli, cum'è a riserva botanica, a grotta di Shalyapin (l'antica bodega di Golitsyn), l'acquatici Verde, Blu e Blu, a spiaggia di u tsar, una gruta di 77 metri è un ghjarnèvule. Va un passaghju per a strada di Golitsyn, ùn ne scurdate micca i scarpi còmodi (preferibbilmente un calzarii spurtivi speziali o à l'altitudine u so praticanti).

Riserva di u Novu Mundu, Crimea

Questa riserva botanica hè stata stabilita in u 1974 cù u fini di preservà a vegetazione unica di queste località. Quì u ghjornu in ghjocu à a ghjuraccia è i pini (Pino di Stankevich o Sudak) cultivate.

Diversi spezie di endemichi sò ancu prutetti in u zakaznik. Ci sò dui stati ecoluggichi here - a strada di Golitsyna è a seconda, chì accumene à a parti occidentali di u Novu Mundonu è passa per a muntagna di Karaul-Oba, una scala in a roccia (probabili chjappà da e marche), in u caminu, ci sò dinò dui cave dwellings è viaghji - "Hell, Paradise" "," U lettu di l'omu ". À a cima di a muntagna, a catedra di Golitsyn hè statu cututa.

Fabbriche di vini champagne, Novy Svet, Crimea

Fu fundata da Prince Golitsyn. In u 1978, in onore di u centenario di i Vini di a Casa di Champagne, u museu di a storia di pianta hè stata urganizata in casa di Lev Golitsyn, u patri di a vittoria russa d'enoteche.

Oghje cunservate a casa-museu in a so forma originale. Ùn pudite dì di a pirsunalità straordinaria di u prìncipe è di l'attività più impurtante di a so vita - a produzzione di champagne. In più di quarchi salotti, furniti è furnuti cù elementi internu di u stessu Golitsyn, vi visitaranu u sotondamentu sottu a casa, induve si stanu botti di vinu è buttigli cù i megliu di cerveza, chì ancu u stessu Nikolai II pruvò. In a sala di tastera vi pruponenu vinu cù candele - cum'è in i ghjorni di Lev Golitsyn.

Pracy di u Novu Munnu, Crimea

A spiaggia di Tsar, induve, sicondu a legenda, Nikolai II ripusissi à u mari, è oghje hè chjusu per visità. Ma ci sò assai più interessanti è stunningly beautiful beaches in u Novu Munnu.

A zona verdi di a Crimea hè una di e trè banni di u Novu Munnu. Hè quì chì a spiaggia principali di u paesi è u bellicò di terrazzu si trovanu. A spiaggia per i visitori si pò apertu è l'intrada per ellu hè assolutamentu libberu. Ci hè una baia nantu à a riserva botanica, ci hè sempre acqua crystal clear and there is no wind and waves (a spiaggia hè tutela di i dui costi da e grandi rocchi). Cundinaveru, senza calzari per averà malatu. Tanti a spiaggia è a terraglia sò perfettamenti in paisaghji, ci sò assai cafè è toli.

A pirata hè robba in a Bluera. Una volta un tempu, in u 12 è 13 seculu, era u locu di l'imbuscata di pirati è contrabande. A stessa praia hè stretta è micca assai cunfortu, perchè hè cuparta per culuriti di meditazione, è nantu à u fondu - pedi, coperto cù algae. Hè quì chì i film "Amfibianu Man", "Pirati di u XXu seculu", "Tre + Du" sò stati sparati.

Ci sò parechje platine salvatichi in u Novu Mundonu è una di elle fù sceltu per nudisti. In a stagione ci sò assai assai. Pudete vede quì nantu à una strada rocca o à una barca.

Ogni spiaggia salvatica hè Monastyrsky. Quì si ritiru in caravane, circa 10 tinedi sò colpi dettu immediatamenti. Aghjunghjite u megliu à a barca da u mare.

Beach Bay of Love hè un locu predilettu per u scalatore di u scogliu. Da u tìtulu, hè ancu chjaru chì l'amuri coppiu vi gustu di luxuriate nantu à culori quì.