Visitu per Israele per Bielorussia

No tutti i viaghjatori di Bielorussia, chì vulianu visità i siti sacri, sapanu s'ellu ci hè una visa per elli à Israele o micca. Pruvate da capisce questu.

Dapoi u mumentu di u ricunniscenza di l'indipendenza di Bielorussia in u 1992 è finu à u 2014, per Bielorussia per andà in Israele, era necessariu d'emissione una visa in anticipu, per questa era necessariu di cullulà un pacchettu di documenti è di trasfiriu a l'Ambaissada situatu in Minsk.

I razzi diplomatici trà Bielorussia è Israele sò assai forti. Chistu succidutu per u fattu chì u flussu di i turisti da queste paesi hè creatu ogni annu, è decenuti di millaie di persone di parechji paesi viranu permanentamenti nantu à i so territorii, cumu espansione a lista di l'esterni di a cooperazione (da a medicina à a produzzione).

Visa israeliani per Bielorussia

Per atraer turisti è facilità a cumunicazione trà i parenti chì viviranu in parechji paesi, in u 2008 u guvernu israelianu proposa abulisce u regiu di visa cun una serie di paesi CIS. Questu hà fattu prima cun Russia, è dopu cù Georgia è Ucraina. Ma solu à u falatu di u 2014 Israele hà rimessu a visa per Bielorussia.

Dopu à l'entry into force of the signed agreement between the Ministries of Foreign Affairs of both states, ogni citadinu di a Ripublica di Bielorussia pudese spende 90 ghjorni 1 ora in 6 mesi in Israele senza issuazione d 'autumenti d'autorizazione (è micca cum'è cupiatu in i media cun un passaportu biometricu). Ma ci hè una revenzione petite. Questa solu s'apica solu à i casi chì u scopu di u viaghju hè turismu è visiti à parechji.

Se vi pudete studià, travagliu o stà in u paese durà più di 3 mesi, avete bisognu di cuntattate l'imbasciata israeliana per una spiegazione individuale, per avè bisognu di avè una visa per questu, è cumu fà.