Laghi di Krasnoyarsk

A natura di l'estensioni sibirienne fascinate cù a so bellezza, hè diversa, una cosa durissima, ma, induve, nisuna cumpara cun ellu, hè unicu. Certu, assai di i nostri cumpagnie preferanu per passà i vacanze di u ghjornu in u locu, in un clima cusì à a spiaggia o l'oceanu. Ma in i paesi di u paesi remotas, ci sò assai opportunità per un maravigliosu vacanze. Un esempiu di questu hè u numeru laghi di Krasnoyarsk : muntosa, steppe, artificiale è creati da a natura, salata è fresca. Milani di Russi vennu à i laghi per respirar l'aria fresca cumplette di l'aromu curatu di pirlotti di pinu, fate bè, natu in tempi caldi in l'estiu o facenu u so piacevule preferitu. Cusì, parlaremu di i laghi di Krasnoyarsk è restanu nantu à elli.

Laghi vicinu Krasnoyarsk

In generale, in u vastu territoriu di u territoriu Krasnoyarsk, ci sò 323 mila corpu d'acqua, chì l'area di tutta a più di più di 10 ettari. True, a maiò parte di i laghi sò cuncentravanu fora di u Cercle Polar Àrticu, ma accessibule à l'omu sò quelli di i più belli è più curati. Cusì, per esempiu, à i laghi minerali, quelli chì devenu esse trattati o solu per a ricuperazione sarà micca. I reservori minerali più famusi sò Bele, Uchum, Altai, Tagarskoye, Vlasyevo è altri. Intra iddi, si diferendu in a diversità di minerali diffusioni - sò l'acque aduprali, di i chłicidi è di u sulfate. L'ambienti di i laghi novi sò populari trà i vacanze diventanu i reservori d'Ingol, Dikoe, Sayan, Bolshoe è altri. L'amatori di a pesca pò seducerà una varietà di pesci - ci sò più di 60 di e so spezie cummirciali.

U lavu Ingol

Ingol hè unu di i laghi più pintoreschi di u territoriu di Krasnoyarsk. A so area hè pocu più di 4 mila metri. m., è a prufundità maiò - 95 m. U lavu, chì hè una forma ovale casi uguali, hè circundatu da un boscu mistu. Ingol hà longu statu famosu per l'acqua curativa. In modu, u so nome hè traduzzione da a lingua Khakass com'è "lavu di sanità". A più impurtante, l'acqua quì hè nìvule è trasparente, largamente in u cuntenutu di l'argentu. In più di natari ccà pudete fà pesca di carpa, soroga, bream, perch, ruff.

U Lavu Grossu

U Bolshoi à Krasnoyarsk hè in fatti u più grande in a regione. Scrivite entre picculi cateni picculi è muntagni, u lavu frescu okku un territoriu di 34 chilometri di chilometri. Viaghjatori di voglia di ripusà quì per via di l'aria pulita, a frasca di sabbia è fissa è di u fondu pienu cun un descendante còmicu.

U lagu Shira

Questu hè unu di i laghi minerale più famosu di u Territoriu di Krasnoyarsk, situatu à mezu à i steppi sibirie è i picculi biscotti di u beddu pinu. Quì hè stallatu u centru di u scherianu più grande "Lake Shira".

U Lavu Itkul

U Lavu Iskul hè notu chì l'acqua hè aduprata com'è una fonte di bevi. In più di una bella pesca, l'acqui hè circundatu di bella natura - rocci, muntagni, boschi. A parti sud di u lavu, coperta cù a rena bianca, hè utilizata com'è una spiaggia.

Kyzylkul Lake

I Laghi Kizikul sò dui reservorii chì incantanu cù a so natura è u silenziu di a civiltà quasi questa intitulé. I so abbitanti di a regione cercanu quì pè rilassate è bagnate in l'acqui di u reservoir.

U lagu Tagarskoe

U lagu Tagarsky hè cunnisciutu unu di i più stesgii di sanità in vicinanza di Krasnoyarsk. A so prufundità massima hè di quasi 4 m, perchè l'acqua si trova nantu à l'estiu. True, u fondu di u lavu hè cuparti da u fangu.

U Lavu Taimyr

U Lavu Taimyr in u territoriu di Krasnoyarsk hè u sicondu lagu più grande in a Federazione Russa dopu à u Lavu Baikal è u più sittintriunali di u mondu. A so area hè di 4,6 mil km². Ma solu per i cundizzioni climatichi forti (u reservatu hè situatu fora di u Cercle Arctic) l'acqua ùn hè impussibile. Ma bella pesca - quì in l'abbundanza sò ricati ryadushka, muxun, omul, whitefish.