Funzioni di emozioni

A ricchezza di u mondu umanu di l'emozioni supira a superiunità di i reazzioni emozanti per l'animali. U rolu grande di l'emozioni è di i sentimenti in u sviluppu è a survivanza di l'omi, sò ancu un recursu supplementu à risolve i prublemi. Cunsiderate i tipi principali è e funzioni di emozioni è sentimenti.

I tippi principalu è funzioni di l'emozioni:

  1. A funzione reguladora di l' emozioni hè spressione in u fattu chì l'emozioni aiuta per capiscenu a diffarenza tra u motivazione attuale è a percepzioni interna di a situazione è sò l'elementi principale di regule u cumpurtamentu è l'attività mentale di una persona.
  2. Funzione di valutazione di emozioni. Emottu vi permette l'analisi instantali u significatu di una situazione o un stimulu illitu per una persona. Evaluzione à u livellu di l'emozione supera l'infurmazioni cusì processale di l'infurmazioni è "diri" in una certa direzione.
  3. Funzione Mobilizante. In u mondu manifesta in u nivellu di fisiologia: a liberazione di l'adrenalina in u sangue durante u timore mellora l'abilità di correru (l'adrenaline eccessiva pò esse l'effettu contrare - un stupore), è cù l'ansietà, svantaghja u minimu di sensazioni aiutanu à distingue l'esterni stimulanti. À u stessu tempu, cun forti emuziunati forti, hè osservatu u fenomenu di "ristrettu di a cuscenza", chì forza à u corpu per dirigisce i strazii per sopr'à a situazione sfavorevoli.
  4. Funzione adaptativa di emozioni è sentimenti. U filu associativu resultanti trà l'emozione negativa è u tipu di situazione impedisce a ripetizioni di errori simili in u futuru. L'emozioni positivi, per contru, riparanu un patronu di cumpurtamentu accettabili. Questa funzione hè assai impurtante quandu u mudellu di cunducta adaptativa si prustate. Hè un rolu autonumu in stimulating the behavior of a individual living.
  5. Funzione comunicativa di emozioni. Expression expression of emotions makes their social environment understandable. Certi emozioni causanu una manifestazione di altruismu in altri. Per esempiu, i matri sò quandu un figliolu chianci for dolore è più prima di u salvata. I so emozioni sò assai "cuntaggiosi", u situ emoziale pò esse trasmessi à l'altri, solu perchè a persona hè cunniscendu a sperienza di una altra persona, è pudete pruvà nantu à ellu stessu. Questu pò esse vedutu quandu una persona da a sucità principia a riri di qualcosa, u restu ripiglià a diversione. A funzione cumunicativa di l'emozioni ghjucà ancu un rolu impurtante in u sviluppu di i zitelli chì ùn sò micca parlanti, per questu questu hè spessu l'unica manera pussibile di mantene a cumunicazione cù u mondu circundante.
  6. A funzione di signale di l' emozioni hè chì, in una sequenza di situazione sèmplice, automaticamente, simplicemente, signalà rapidamenti di ciò chì succede in o di l'intornu.
  7. Funzione di disurganizazione. Stresse forte pò disturbà u cursu effettuali di l'action. Affect hè un pocu utile quan hè necessariu di mobilizzà tutte e forze fisichi. Ma l'impattu prolongatu di l'emozione intensa pruvucà un statu di distress, chì seguitanu in una vuluntà di salute è cumpurtamentu.
  8. Funzione di cumpensazione di carenza di l'infurmazioni. Succece chì una persona ùn pò micca fà una previsione per qualcosa per una mancanza d'informazioni, mentri ellu puderia centrale in sentimenti - piglià un "avanzamentu emozionale". Se l'infurmazioni necessarii ùn hè micca abbastanza - sorgeixen emozioni negativi, chì reducia l'impurtanza di u bisognu. Una quantitatu nfurmazzioni di l'infurmazioni ponu reazzione pusitiva è aumenta i valori avanti.
  9. Traceabilità funzione. Questa emozioni pare avà l'avvenimentu pruvucatu, è hè tardu per intervene. Affare risultate in such circumstances, perchè era, marcate a situazione, creanu cauta di sia. Cusì, l'emozioni rializaranu a funzione di "avvistimentu" mentre chì prutegge a persona da i seguenti erruri simili.