Conscienza è lingua

Assai animali anu manere di cumunicari cù l'altri, ma u discorsu hè struitu solu in a sucità umana. Questu hè successu com'è u risultatu di u sviluppu di u travagliu è l'unità cercana di i persone, chì porta à a necessità di a cumunicazione produtiva. Per quessa, gradualmenti u sonu da i mezi di esse l'espressioni d'emozioni turnà in una manera di transmittà l'infurmazioni nantu à l'oggetti. Ma senza u sviluppu di u pensamentu, questu seria impussibile, perchè a quistione di a relazione trà a lingua è a cuscenza umana ocuva un ultimu postu in a psiculugia, i filosofi anu statu ancu interessu in questu problema.

Consciousté, pensare, lingua

A parolla di l'omu ci permetta di rializà a so attività più impurtante - pensamentu è cumunicazione . A cunnissioni trà a cuscenza è a lingua hè tantu stretta chì i fenomeni ùn ponu esse micca per separatamente, hè impussibile di separà un di l'altru senza pèrdita di l'integrità. A lingua duranti a cumunicazione hè una manera di transmittà i pinsamenti, i sentimenti è ogni altra informazioni. Ma solu per i peculiarità di a cuscenza umana, a lingua hè ancu un strumentu di pensamentu, aiutendu à fà e nostre idee. U fattu hè chì una persona ùn solu parla, ma pensa ancu cù l'aiutu di mezi linguistichi, per cumprenda è entendre l'imàgine chì anu sviluppatu cun noi, certamenti necessanu di mette à una forma verbal. Inoltre, cù l'aiutu di a lingua, una persona trova l'uppurtunità di priservà i so idee, facennu a propiu di l'altri populi. È hè per via di a riparazione di penseri cù l'aiutu di a lingua chì a ghjente avete a pussibilità di analizà i so sentimenti è l'experientu in un modu separatu.

Malgradu l'unità indestructibile di a lingua è a cuscenza, ùn pò micca esse signalatu di ugualità tra elle. U pensamentu hè un riflessu di a realtà esistenti, è a parola hè solu un mezzu d'espresione pensamentu. Ma dui volte ùn permettenu micca cumpensà solu l'idea, è in una stessa espressione, diverse pirsuni pò ponnu significati diffirenti. Inoltre, ùn sò micca cunfini nazziunali per i lettichi lòggichi di u pensamentu, ma per a lingua, ci sò limitations imposti à u so vucabbulariu è a struttura grammatica.

Ma hè una cunnessione diretta trà u sviluppu di a lingua di a cumunicazione è a cuscenza. Hè esse, u parolle hè un derivativu di a cuscenza d'una persona, micca u so pensamentu . À u listessu tempu, ùn avemu micca bisognu di a lingua cum'è un riflessu di a cuscenza, hè solu una correlata di u so cuntenutu. Dunque, un discursu più riccu indicanu un cuntenutu più riccu di a cuscenza. Ma di valutà stu mumentu hè necessariu a observazione di u sughjettu in parechje situazione, l'impussibilità di questu chì spessu torna l'ughjettu per cunvenzioni sbagliati à a persona.