Prufessiunali mentali

U sviluppu mentale di ogni persona hè influinzatu da un nummu di fattori, i principali di quali sò i seguenti: l'evoluzione di personalità, a predisposizione genetica, a realità circundante, l' educazione è a furmazione.

Factors è patti di u sviluppu mental

  1. L'attività di sviluppu hè l'interaczione di una persona, a so eredità cù a realtà circustante, a società. Hè in questa strata duie chì u sviluppu sviluppu. Allora, l'attività di u zitellu si manifesta in i so azzioni, chì elabora à a dumanda di l'adulti, in modu di cumpurtamentu è in l'azzioni indipendenti.
  2. A predisposición genetica hè u fattore biologicu di l'evoluzione mentale di una persona. L'ultime hè divisu in l'eredità (l'organisimu in a generazione dopu a generazione ripetite funziione simili di u sviluppu individuale, inclinazione persunale), innate (una funzione di u sviluppu psicologicu chì hè inherente in una persona da nascita).
  3. A realità circunfanti. Questu cuncettu abvia cumprincente a cunnizzioni naturali è suciali in a quale hè a formazione psychique umana. U più impurtante hè a influenza di a sucetà. Dopu tuttu, in a societa, trà e persone, à cumunicari cu iddi, l'individuu sviluppa.

Si ùn parleremu micca solu di i fatturi, ma dinò di e ligami di u sviluppu mudernu di a parsunalità , hè nutificendu chì a disperazione di stu sviluppu hè da u fattu chì ogni propie mentale hè custituitu di e fasi (ascensione, accumulation, fall, relative relazione è repetizione di u ciculu).

U ritmu di u sviluppu mentale varia in tuttu a vita. Cumu hè custituitu di e fasi, dopu quandu u stadiu novu supiriori, quessi chì anu prublema fermanu in a forma di unu di i nivani novi.

Cundizioni è fatturi di u sviluppu mentale

I cundizioni chì definen l'evolu mentale di ogni persone include:

1. A cumunicazione cù u zitellu cù a generazione adulta hè una manera di sapè à sè stessu è di l'altri. In questu casu, l'adulti sò carrières d'experientia suciale. À u listessu tempu, sti tipi di cumunicazione si distingenu:

2. U funziunamentu di u cori, chì varia in i limiti normali.