Attrazioni à Atene

Atene - a capitale di Grèzia - una cità legenda cù una storia interessanti di seculi. Appena appena più di cinque mila anni fa è fù ricunnisciutu cum'è unu di i centri culturali più famose di quellu tempu. Allora vinia u pezzu di anni di a dicadenza è di a desolation, è quì à circa 150 anni, Atena rinascia novu. A cità si trasforma à a capitale di u Statu mudernu.

Cosa visita in Atena?

Unu di l'attraffie principale di a capital greca, Atena, hè bè ragiunatu u so simbulu - l'Acropolis. Stu museu pari di cunnetta a civilizazione majestuva di a Grecia antica cù u mondu mudernu. Fora, u museu si vede assai mudernu, è s'ellu vene in parte, truvate in l'ambienti di l'Antica Atena. Contene tesori pricichi chì ùn deve micca un indifferenti. U Partenone, u tempiu di a patrona di a cità, a Vèrgine di Athena, s'arrizza magnificu sopra tuttu. Hè offrittu una stonda vista di Atena è i tempii vicini. In a parti sud di l'Acropolis si trova u anticu tiatru di Dionisiu, custruitu prima di a nostra era, oghje l'attuali di Ateni.

À nordu di l'Acropolis nantu à una petite serena hè l'Areopag, una fita di l'antica Atena. Una volta ci sò stati cumbatte di u corpu supreme di a corte greca - u Cunsigliu di Ancien. In u XIX seculu, sò trè edifici sò stati construiti in Atene - l'Università, l'Academia è a Bibliuteca, chì sò esempi di l'architettura di u periodu neoclassicismu. A proximità di l'Acropolis hè u distruttu più anticu d'Atene - Plaka - cù i so strade, strade strade cale stale, chì viaghjanu à a Grecia antica. Ogni edificiu storicu di a zona hè stata rifurmata currettamente. In u core di l'Atene moderna hè u Monte Likabet, l'urìgine di quale hè u mitricendariu. In a muntagna hè una bella bella medievale.

Unu di l'attrazioni attraversò in Atene hè u tempiu di Hefesto, chì nowà oghje u più grande museu in Grecia - u museu archeologicu Naziunale. U museu si trova una di i più grandi cullizzioni di l'arte grecu anticu. I salori, disposti in ordine cronologicu, l'expositioni prisenti da u periodu micèninu è a cultura Ciclata à l'ora oghje.

Admire the sunset against the backdrop of the ruinous temple of Poseidon, turisti, è e persone di Greci stessu, venenu à u Capo Sounion. Si dici chì l'autografu di Lord Byron hè cunservatu nantu à una di e culonni di a chjesa.

Una vista maravigliosa apertu in u cullettu più altu di Atena - Likavtosa. Syntagma è a Custituzione di a Custituzione si trova in u core di l'Atene moderna. Eccu l'edificiu di u Parlamentu grecu, cum'è u famusu ospiti di Atena Grand Bretagne. À u munimentu à un suldatu unknown, u guvernu cambia ogni ora. Ci sò parechji bars è discutteti nantu à a quadra, chì travaglia solu in u invierno.

Posti interessanti in Atene

Ùn avviate micca pocu da l'Acropoli, pudete ghjunghje à l'Àgora. A parola "agora" in grecu significa "bazar", è per quessa in antichità, è issa questa zona di Atena hè u centru di u cummerciu. Nantu à i strati intarrati di u distrittu Monastiraki, ci hè un bazar di dumuzzu ogni simana. Ma in i tempi antichi, l'aria di l'Àgora, solu di u cummerciale, era ancu u centru culturale, politicu è religiuu di Ateni.

In Ateni sò in tutti i strade cù e venditi situati da i dui costi. Unu di i strade cum'è più famusi è Ermou, hà assai prudutti di e vestiti di marca. Da venitu in casi listessi venditi di lingua russa.

Ben, u locu più secular in Atene hè a piazza Kolonaki. Hè impussibile di vedà a vista in Atene è micca di visità una di e tanti cafesi nantu à queste piazza, ùn mancianu micca o simule micca micca cun regulare è amatori di a vita secular.

U pruvèrbiu nantu à a Grecia, in chì "ci hè tuttu", Atena confirma bè. Dopu tuttu, in questa cità maravigliosa vi pudete truvà tuttu: musei cù i più rarisimu colti, galerie è i chjazzi, criatu in retro style. I prudutti di a moda sò coexistini cù siti amate assai storichi. I Greci sò assai abitanti è cura i so patrimoniu storicu.