Valencia - attrazioni

In u valdu di l'Otorinolume, nantu à i banche di u Riu Turia, si trova a bella cità di Valencia . Questa hè a terza più grandi città in Spagna, induve in una spaziu petite scopre parechji attrazioni: cathedrals antichi è edificatori, edificatori inusual di l'architettura muderna, boni parchi naturali. In più di numerosi attraversu, attraendu i turisti è solu amatori di shopping in Spagna , Valencia hè famosa per i so maravigliose.

Cattidrali di Valencia

Unu di i principale attraversu di Valencia hè a Cattidrali, custruita in i 12-13 seculi. Per via di a ricustruisce in a so architettura, ci hè una mistura di stili barocchi è gissi. Questa cattidrali hè attrattiva micca solu per a so spirituale, ma ancu per l'esposizione in u so museu. In un locu pudete vedere a tazza di u Santu Graghjulu, è in altru - a statua di Santa Maria, chì cresce u zitellu. Un interessu interessanti hè ancu u campanile di a ghjesgia di Miguete, altitudine di 68 m. A tradizione di a cattidrali sò pocu cumuni, cumu l'antica entrata tutti i ghjennati à u ghjornu, u "Tribunal d'acqua" si truvò, risolve i disputi cunfirmati à eterna i terri.

Torres de Serrano Porta

I porti di Torres de Serrano sò situati in a parti nord di l'Valencia vechja. Eccu un impurtante munumentu storicu di a cità, erettu com'è un arcu triunfali in u 1238. Da e dumande massivariu, induve u museu Maritimu hè oghje, una bella vista ogetti quasi a tutta a cità.

Cità ​​di Scienze è Arti in Valencia

À l'annurendu di Valencia, unu di i marcati più famosi da a cità hè situatu - a Cità di Scienza è Art. Quì sò situati l'edifici più fantastichi, custruiuti da l'architettu mudernu Santiago Calatravi. In u territoriu di a cità pò visitate u parcificatu oceanograficu, u museu di scienza è u palazzu d'arti, u cinema è u planetarium di u 3D, è dinò un grande quantità di cafesi è ristoranti.

U Parque Oceanogràfic di Valencia

Quì avete visitate u mari in più u veru, induve più di 500 spezie di diversi animali è pesci vivenu. Tuttu u parcu hè divisu in 10 zoni, ugnunu di quellu chì introduces un ecosistema separatu: l'Antartida è l'Articu, u Mediterraniu è i Mar Rossi, i marini di Corsica, è altri.

Museu di a Scienza è u Palazzu di l'Arte

U museu di a scienza impressi micca solu cù u so grande tamantu, ma ancu cù a so architettura pocu cumuna, ùn sò micca l'anguli right in ella. In i palazzi di u museu hè una mostra interattivu chì inserisce visitori à u sviluppu di a scienza di l'umanità. Unu di i pochi musei induve l'artifacti ponu tocchi, micca solu vidutu.

U Palazzu d'Artu si trova in un edifiziu fattu in a forma di un maiò cascu. In i so piazzi sò l'opera è i dramatichi più antichi prestigiosi.

3D Cinema è Planetarium

Sò stati situati in u listessu bastimentu in a forma di ochji umani. In u pianistariu, vi sarà surprisatu da u spettaculu laser di u celu starry in uviu inghjòviu, è in u cinema in 3D, piaceghju a pelle nantu à a fauna.

Giurni naturali di Valencia

Per amatori di eco-rest, in i giardini di u fiume Turia, ci sò più di 20 parchi. I parcorsi più grandi di elli sò chjamati Giardini Reale di Valencia, situate vicinu à a custruzzione di u Museum of Fine Arts di Valencia. Eccu cullegiu una grandiose coleta di diversa flora in tuttu u mondu.

Biopark di Valencia

Hè un scogliu vivu di a natura di l'Africa, induve ùn anu micca cellu e avutri cun animali tristi. L'animali sò in u habitat naturale hà creatu per elli. L'absenza di e bretelli visibile à l'ochju crea un sentimentu d'una "immersione" completa in a natura vivente.

Avè visitatu quella cità maravigliosa, induve a storia di u passatu hè moltu biulogicu, hè cumminatu cù u futuru, andarete definitamente vole vene à questu. E dopu avè arrivatu a Valencia torna, certamenti seranu quarchi cosa di vede novi.