Signs in Radunitsa

Radunitsu assai chjamate un memoriale ghjornu, chì cascanu nantu à u novu ghjornu dopu a Pasqua. In questa festa hè abitudine per andà in u cimiteru è ricurdativi di i famiglii è l'amici. Ci sò parechji signali è i costi in Radunitsa, chì si vinaru in l'antichità è hàvenu survigliatu à questu ghjornu. A tradizione più famosa hè di purtà à i tumbini pastes, ova di culore è parechji diliziu. Hè cresce chì questu modu i viventi partenu l'alegria di a risurrezzione di Cristu cù u populu mortu.

Tradizzioni, costumi è presagni nantu à Radunitsa

A tradizione più cumuna per u nostru populu hè di visità u cimiteru in un ghjornu commemorale. Parechje persone ti piace à urganizà e festivi sani vicinu à e tumbini, purtendu cun elli diversi platti. I sacerdoti cunsideranu stu peccatu , perchè si una persona si manca è manghja nantu à una tomba, significa chì insulta u ricordu di i vostri amici. Ùn pudete micca lascià e manciari in tumbini è hè megliu di distribuzà solu à quelli in bisognu, perchè si ricorda di i vostri amare. À a tomba hè cunsigliu per a lume è abbandunate una cannila.

Prima di vultà à u cimiteru, andate à a chjesa per u serviziu, induve pudete pricà per u mortu, è ancu ordene un servizio funerale per ellu. Hè cresce chì in quellu ghjornu, u mùartu hà vultatu in i so parenti viventi, cusì à u sillu di a finestra deve fà un vetro d'acqua è fioru. Vai à un cena festiva, pusau trè platti vacanti nantu à a tavula chì serve à u mùartu per u lamentu di u mari, u pranzu è u pranzu.

Elementi Folkuuti nantu à Radunitsa:

  1. Questu ghjornu hè pruibitu di travaglià cù a tarra è prima di tutte e vegetali. In casu chì sta prusiguzioni hè violata, hè un gran rischiu chì u cultu ùn sarà micca.
  2. Hè ancu accettata per pitture u ova, chì deve esse verdi o gialli.
  3. Un signu anticu nantu à Radunitsa - se in quellu ghjornu ùn vene micca à u cimiteru, dopu à a morte, nimu anu ancu di ricurdà.
  4. In u cimiteru, hè pruibitu per i cammelli chì anu embarassada, perchè puderanu a energia negativa in questa position.
  5. Hè cresce chì, nascita nantu à u ghjornu di cunmburazione, u zitellu hà avutu i più cose qualità chì eranu di parenti murali. U nascita di un zitellu in Radunitsa hè cunsideratu una benedizzione.
  6. Ci hè un signu annantu à Radunitsu pè e zitelli chì vulianu sante belle è ghjovani, finu à u massimu. In questu ghjornu, hè cunsigliu per lavà l'aneddu fattu di argentu è oru.
  7. Per disperse da u pesu di u passatu, ghjè accettatu u ghjornu per dumandà u pirdunu di i nemici chì anu abbandunatu a so vita. Sì una persona hè culpita per u so mortu, da ch'ellu deve vene in a so tomba, ricanu i so sbagliati è dumandate u pirdunu.
  8. Ci hè un signu annantu à Radunitsa , sicondu qualsu ogni persona hà a pussibilità di veda i so parenti in un sognu è pò esse prufetichi. Per fà questu, era bisognu di dì dopu avè visitatu u cimiteru:
  9. "Radunitsa, a semana Fomina, u ghjornu di tutte e parte di u partu! Aghju appuntu à l'aiutu: dumandate di darete un santu profeicu. In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen ".

  10. Per assicurà chì u culteddu hè bellu cunsirvatu in tuttu l'annu, hè necessariu di tirà un ovu trè volte per u pienu di l'aghja, è ùn deve micca falla.
  11. A donna chì serà u primu à preparalli oghje nantu à questu ghjornu serà u puderà finisce a vendita prima di tutti.
  12. Un signu ben cunnisciutu di u clima dice chì a chiaviata di Radunitsa prumetta u tempu boni in l'estiu, cum'è una ricche di vendita. Hè ricumandemu per lavà l'acqua di acqua, pi attirate a felicità.
  13. Se u memoriale ghjornu coincide cù a nova luna, avemu bisognu di una ricchezza vittoria. U fattu chì a vindma sarà pessimu, ghjudicata da a luna, chì hè in l'ultimu trimestre.
  14. Assicutatu à a tavula, deveru definiscemente i famosi mortos. Se ignore sta regula, allora l'annu serà infeliz.
  15. Hè impussìtellu ùn dettiru riguardu à l'appuntamentu à Radunitsa per a felicità, sicondu a quale a persona chì prima vene questu ghjornu in u cimiteru, ricevi u patronatru è u sustegnu di i morti.