U ghjornu di Ivan Kupala

U ghjornu di Ivan Kupala o Ivanov hè una vacanze pagana di l'Eseventi Orighjani è Occidentali, chì si celebra in l'estiu. U primu mannamentu di sta data data à u 12e seculu, di manera naturali, Ivan Kupala Day hà tradizzioni antica.

A festa hè spargiuta in l'Europa, in parechji paesi ùn hè micca solu naziunale, ma ancu ecclesiastiche. In u paganimu, u vacanze hè assuciatu cù u solstiziu, fù celebratu in Russia u 22 di ghjennaghju. Sicondu alcuni versioni, era dedicatu à u diu paganu Kupala, à l'altru - à u diu Jaryla - u diu di u sole, in particulare reverendu in i pagani slaves.

Dopu l'adopru di u Cristianesimu, a festa hè statu timida per cuncorda cù l'anniversariu di u Giovanni Battista - u 24 di ghjennaghju. Invece, parechji sò sempri cunfusu, chì hè u numiru per celebrà u ghjornu di Ivan Kupala, tk. certi paesi anu una tradizione di celebrà u 7 di ghjornu (sicondu un novu stile).

Festa di Ivan Kupala hà altri nomi - Ghjornu di Yarilin, Solntsekris, ghjornu di Dukhov, etc. Ci sò parechji nomi di ghjurnata, nisite rites e tradizioni.

Dwana è credenze

Grande hè u ghjornu di Ivan Kupala, ma ancu più majestule è più putente hè a notte. I principali acontanti fucinati di notte.

I riti principali sò assuciati cù l'acqua, u focu è l'grass. A legenda più cumuna ligata à questu vacanze hè u cresce di u papautnik. Parechji si sò cuntinuaru a circà, si crede ch'eddu avaristi a felicità è a ricchezza. È, cù a ricerca di una fiore miraculosa è, eccu, un tesoru sipatu sottu un fernale fiorente, erbe arricchje ancu eterna. Hè cumpresu in questu ghjornu, sò longu u so proprietà medicinali.

I preparati è scoli, l'anu denatu "Ivanovo". Guderu l'annu sanu.

U simbulu principalu di a festa hè u fiorettu Ivan-da-Marya - un simbulu di focu è acqua. Numerosa fortuna è e credenze sò stati attaccati à sta pianta. I campegghiori ci fugliate i fiori, i mette in i cantoni di a capanna. I fiori anu da parlà à l'altri, chì prutege a casa da i latri. I ragazzi è i picciotti avè stati guirreri di Ivan-da-Marya, dicurati cù travagliu è i lamponu per l'acqua. Aghju una corruzione - Iu d'amparà à a so fidanzata o scumpera, u raghju hè strufenante per un pezzu tantu è hè longu tempu - un matrimoniu felice o u matrimoniu è a longevità hè davanti.

L'acqua era ancu dotatu di prupietà magichi. Mass swimmings e dousing sò accettati. Per una banda, crede ch'è l'acqua di questu ghjornu dà a forza di a vita. Invece, l'acqua ùn era micca solu. In questu ghjornu, l'acqua è i sereidi, è ancu altri villani eranu in alerta è puderia arrossghje in l'abissu.

Un altru rituali maiò di a notte in Ivanovo hè a ripruvazioni di incendi. Circò e so balli, à traversu i so santi. Sicondu a ligenda, u più ghjustu da salto, u più felice chì sarete. In i firenze chì eranu e vistimenti di i malati. Finu à i foglie, i vacchi vèninu sparnati, perchè ùn ci era micca pesta, è ci era abbastanza bundanza in abundancia.

Dopu un bagnu è saltendu, i zitelli è i ghjovani ghjucati à ghjucà i ghjoculi, i burners, disposti di divertenti ribitimi, di balli chanted, cantonu. I camperuni cridètenu chì a cundizione più impurtante di sta notte di notte era di dorme, cum'ellu era in u ghjornu di Ivan Kupala chì tutti i spiriti maligni si eranu attivi, è era necessariu di sparà cù foggi, canzone è risati.

Iè, è sia s'ellu ùn sarà persu in una so nuttata, se sicondu una credenita, avete a scanzariata di 12 risei. In questu casu, u realizazione di u desiu era guasi garantitu. Ghjornu è notte di Ivan Kupala hè un tempu di miraculi. A ghjente hà pruvatu à aduprà solu.

A festa mistice sò sempre viva oghje. Molte cumunità slave cumpara cun una grandi scala. A Chjesa Ortodoxa ùn tapprova di a so celebrazione, cunzidennu pagana. Ma a persona piace bella, alegre, ligeramente mistica, in norma attuali. Tuttu ognunu voli esse cumpiimentu di i desideri, ma chì se si a fernera in veru fiori?