Oghje Internazionali

U Dia di l'Ovo hè un feste internaziunale uffiziale, u nascita di quale hè 1996. Malgradu u fattu chì i vacanzi fussiru micca longu fà, hà assai amatori, perchè i ova sò unu di i prudutti di più alimentari è versatili.

Ci hè un cuncorsu chì i ova di elevà u nivellu di u colesterolu, ma studi recenti di i scientisti moderni anu refutazione di sti pretensioni. Ovu hè un pruduttu dieteticu chì cuntene u colinu, una sustanza chì participeghja in a furmazione di u cori, è u colinale impedisce malati cardiovascular. L'ovu cuntene un 12% di a dosa di necessaria di prutezione, vitamini A, B6, B12, ferru, zinc, fosforu.

In parechji paesi di u mondu, l'ova sò un di l'elementi basi di nutritura, è hè ancu impossible imaginate un grande quantità di platti fugliati senza a so participazione. U cunsumu maiori di i ovi per capita in u Giappone , di migliori, ci hè manghjatu un ovu per ghjornu per abitanti di a Terra di u Rising Sun.

Storia di i vacanze

A storia di u Diabuficu di l'Egg Day hè a seguente: A Cumpagnia di u Coghju Internaziunale, riunite in Viena, in u 1996, prupone à celebrà u ghjornu "ovu" in u sicondu venneri di l'uttroghju pè a prublema dopu. I delegati di sta cunghjunta di cunsiderà necessariu di preparà un vacanze separata per l'ovu è parechji platti da questu. Questa idea hè stata sustinutu da parechji paesi, primarjamente i più grande pruduttori di i prudutti d'ova.

À questu ghjorni, numerosi avvenimenti di spettazione sò timidiati, cum'è festivals humoristichi è cuncorsi. Inoltre, i conferenzi serii è i seminarii sò cunvucati, cù a participazione di i prufessiunisti, induve e discussioni di nutrazione propria, finisci cù l'azzione caritatiali, sò discututi.